Google, IBM si NVIDIA sunt cele 3 branduri componente ale OpenPOWER Consortium

13 august 2013

Sunt foarte rare situatiile in care cele trei branduri se alatura strategiei indeplinirii unor obiective comune. Cu toate acestea, consortiul OpenPower este recunoscut ca o alaturare dedicata dezvoltarii, bazata pe microprocesoarele marca IBM.

Sunt foarte rare situatiile in care cele trei branduri se alatura strategiei indeplinirii unor obiective comune. Cu toate acestea, consortiul OpenPower este recunoscut ca o alaturare dedicata dezvoltarii, bazata pe microprocesoarele marca IBM.  Alaturi de cele trei mari companii, consortiul aduce la aceeasi masa Mellanox Technologies si compania ale carei origini sunt in Taiwan, Tyan Computer Corp.

Intentia principala este aceea de a crea un server avansat,  retele, spatii de stocare, precum si implementarea tehnologiei GPU, gandita pentru a oferi flexibilitate dezvoltatorilor viitoarei generatii, scalabilitate si acces la solutii in cloud.

Google, Mellanox, Nvidia cat si producatorul de servere Tyan sunt printre firmele de tehnologie care si-au dat acordul pentru alianta. OpenPower isi propune sa ofere o alternativa atat microprocesoarelor AMD, cat si in ceea ce priveste arhitectura Intel x86 cip.

Parteneriatul este deschis oricărei companii care vrea să se alăture proiectului IBM. Principalii concurenţi ai IBM pe piaţa de cipuri sunt Intel şi ARM Holdings. Veniturile diviziei de servere IBM Power Systems au fost cu 25% mai mici în al doilea trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă anului trecut.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward