Charisma Retail unește principalele branduri ale grupului OTE: Romtelecom și Cosmote

13 august 2013

TotalSoft anunță implementarea celei mai populare soluții software din România destinată pieței de retail - Charisma Retail - în cadrul rețelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE.

Charisma Retail unește principalele branduri ale grupului OTE: Romtelecom și Cosmote

TotalSoft anunță implementarea celei mai populare soluții software din România destinată pieței de retail - Charisma Retail - în cadrul rețelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE. În urma  acestei implementări, soluția TotalSoft este utilizată în 344 de magazine ale grupului OTE, magazine aparținând brandurilor Romtelecom, Cosmote și Germanos.

Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcționalități care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului. Încasarea facturilor de servicii se poate face doar pe baza verificării numărului de telefon sau a codului de abonat, în orice magazin aparținând grupului OTE. În urma integrării bazelor de date cu clienții Romtelecom și Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informații detaliate extrem de rapid, informații privind planul tarifar pe care îl au și extraopțiunile pentru care pot opta, încasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi. Creşterea eficienţei operatorilor se reflectă într-o îmbunătăţire a serviciilor şi satisfacţiei clienţilor. 

„Charisma Retail a luat naștere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote și a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom. Expertiza pe care aceste companii a împărtăşit-o cu noi a contribuit substanțial la standardizarea produsului și la dominarea retailului din zona serviciilor telecom” Liviu Drăgan, Director General, TotalSoft.  

Pe piața de retail și distribuție produse și servicii de telefonie mobile, Charisma Retail este utilizată în peste 570 de magazine, unități aparținând celor mai mari lanțuri, precum Germanos, Arsis Trading, Say Shops, Cosmote sau Romtelecom, dar și unor jucători precum Mobiup sau PROGSM. Primii 4 jucători ai pieței românești de retail gsm au realizat anul trecut, cumulat, o cifră de afaceri de 127 mil Euro, în timp ce topul primilor 5 jucători din comunicații electronice au depășit 3 mld Euro. 

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward