Charisma Retail unește principalele branduri ale grupului OTE: Romtelecom și Cosmote

13 Aug 2013

TotalSoft anunță implementarea celei mai populare soluții software din România destinată pieței de retail - Charisma Retail - în cadrul rețelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE.

Charisma Retail unește principalele branduri ale grupului OTE: Romtelecom și Cosmote

TotalSoft anunță implementarea celei mai populare soluții software din România destinată pieței de retail - Charisma Retail - în cadrul rețelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE. În urma  acestei implementări, soluția TotalSoft este utilizată în 344 de magazine ale grupului OTE, magazine aparținând brandurilor Romtelecom, Cosmote și Germanos.

Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcționalități care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului. Încasarea facturilor de servicii se poate face doar pe baza verificării numărului de telefon sau a codului de abonat, în orice magazin aparținând grupului OTE. În urma integrării bazelor de date cu clienții Romtelecom și Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informații detaliate extrem de rapid, informații privind planul tarifar pe care îl au și extraopțiunile pentru care pot opta, încasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi. Creşterea eficienţei operatorilor se reflectă într-o îmbunătăţire a serviciilor şi satisfacţiei clienţilor. 

„Charisma Retail a luat naștere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote și a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom. Expertiza pe care aceste companii a împărtăşit-o cu noi a contribuit substanțial la standardizarea produsului și la dominarea retailului din zona serviciilor telecom” Liviu Drăgan, Director General, TotalSoft.  

Pe piața de retail și distribuție produse și servicii de telefonie mobile, Charisma Retail este utilizată în peste 570 de magazine, unități aparținând celor mai mari lanțuri, precum Germanos, Arsis Trading, Say Shops, Cosmote sau Romtelecom, dar și unor jucători precum Mobiup sau PROGSM. Primii 4 jucători ai pieței românești de retail gsm au realizat anul trecut, cumulat, o cifră de afaceri de 127 mil Euro, în timp ce topul primilor 5 jucători din comunicații electronice au depășit 3 mld Euro. 

TotalSoft, companie românească înființată în 1994, este unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, Healthcare și BI) din Europa Centrală. Compania are o echipă de 600 de specialiști și proiecte în peste 40 de țări, pe patru continente.

TotalSoft este unul dintre primii 10 furnizori globali de soluții software pentru industria de leasing și unul dintre top 10 furnizori europeni de soluții ERP și HCM. Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma Medical Software sunt lideri de piață în România, cu aplicare în opt verticale de business: financiar, retail & distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical. De asemenea, compania oferă și o suită unică de servicii de externalizare care include, pe lângă serviciile de HR și Financiar-Contabilitate, partea de digitalizare în conformitate cu cerințele GDPR.  În toamna anului 2016, compania TotalSoft a fost achiziționată de Logo Yazilim A.S. (Logo).

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul