Google testează o funcționalitate nouă

08 Apr 2014

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Google testează o funcționalitate nouă

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Acest fapt este derivat din trendul ascendent pe care se află piața device-urilor de tip smartphone, tablete sau desktop-uri, în timp ce principalul instrument de monitorizare web este dat de folosirea cookie-urilor, cu o reprezentare limitată pentru terminalele mobile.

Google îi are în vedere, pentru această nouă funcționalitate, pe advertiserii ce au minim 100.000 de consumatori activi înregistrați, un segment relevant fiind dat de utilizatorii device-urilor mobile. Se pare că în parteneriat cu Microsoft, Google lucrează la un modul care să înlocuiască mecanismul de urmărire a cookie-urilor pe care companiile le folosesc în acest moment pentru a stabili care este comportamentul consumatorilor vizați și pentru a transforma datele culese în ad-uri segmentate efficient.

În acest stadiu, programul beta este accesibil unei audiențe restrânse din Statele Unite ale Americii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul