Google testează o funcționalitate nouă

08 aprilie 2014

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Promovată ca o funcționalitate cu rol de promovare, ce le va permite brandurilor să segmenteze vizitatorii propriilor site-uri, prin rețelele de display din cadrul terminalelor mobile și computerelor personale, noua funcționalitate marca Google a venit ca o soluție de tip cross-device.

Acest fapt este derivat din trendul ascendent pe care se află piața device-urilor de tip smartphone, tablete sau desktop-uri, în timp ce principalul instrument de monitorizare web este dat de folosirea cookie-urilor, cu o reprezentare limitată pentru terminalele mobile.

Google îi are în vedere, pentru această nouă funcționalitate, pe advertiserii ce au minim 100.000 de consumatori activi înregistrați, un segment relevant fiind dat de utilizatorii device-urilor mobile. Se pare că în parteneriat cu Microsoft, Google lucrează la un modul care să înlocuiască mecanismul de urmărire a cookie-urilor pe care companiile le folosesc în acest moment pentru a stabili care este comportamentul consumatorilor vizați și pentru a transforma datele culese în ad-uri segmentate efficient.

În acest stadiu, programul beta este accesibil unei audiențe restrânse din Statele Unite ale Americii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Experții Kaspersky Lab care investigau infrastructura cloud experimentală, creată pentru protezele bionice avansate, au identificat câteva probleme de securitate, necunoscute până acum, care ar fi putut permite unei terțe părți să acceseze, manipuleze, sustragă sau chiar să șteargă datele private ale utilizatorilor dispozitivelor. Aceste descoperiri au fost făcute cunoscut...

Citește tot arrow_forward