GPeC 2013. De la Gala Premiilor eCommerce, la commerce de idei inovatoare

06 Nov 2013

O editie GPeC despre care Google trebuie sa stie cat mai multe de la noi toti cei care am participat la cea de-a VIII-a editie a Premiilor eCommerce, o editie despre care ar fi necesare cateva cuvinte din partea fiecaruia dintre cei 600 de participant. Pentru ca, aceasta editie, in mod cert, a ridicat stacheta. 

GPeC 2013. De la Gala Premiilor eCommerce, la commerce de idei inovatoare

O editie GPeC despre care Google trebuie sa stie cat mai multe de la noi toti cei care am participat la cea de-a VIII-a editie a Premiilor eCommerce, o editie despre care ar fi necesare cateva cuvinte din partea fiecaruia dintre cei 600 de participant. Pentru ca, aceasta editie, in mod cert, a ridicat stacheta. 

Organizatorii au reusit o alaturare interesanta a informatiilor specializate, sfaturilor, interactiunilor dintre cei care gandesc si implementeaza platforme de eCommerce si utilizatori si momente artistice, care sa anime si sa deconecteze usor sau, poate, cea mai interesanta formula de a chema in sala participantii, dupa un coffee break. Cu siguranta, au fost extrem de apreciate momentele de primire a invitatilor, printr-un timeline simulat de o Cutie Albastra, de stand-up comedy sau cele artistice, bine plasate in contextul unui eveniment in care au fost premiate aspecte precum organizarea, inovatia. A fost, de fapt, un market place de unde s-au putut achizitiona informatii utile pentru detinatorii magazinelor online, motivatie, curaj, conexiuni.

Deschiderea zilei a coincis cu unul dintre cele mai importante paneluri, in care au fost prezentate concluziile rezultate in urma jurizarii GPeC 2013.

In acest sens, juriul (Bogdan Manolea – Co-Founder Trusted.ro, Elisabeta Moraru – Industry Manager Google Romania, Radu Vilceanu – Founder & CEO ContentSpeed, Cristian Ignat – PPC & Marketing Manager 2Parale, Cosmin Daraben – CMO & CO-Founder SilkWeb, Robert Anghel – Digital Marketing Manager ING Romania, Ioana Barbu – Conversion Optimization Manager BitDefender, Radu Marcusu – SEO coordinator SEO Monitor, Alexandru Lapusan – CEO & Founding Partner Zitec) a punctat greseli repetate: existent erorii 404 care ar trebui sa convinga utilizatorul sa ramana pe pagina, fortarea utilizatorilor in procesul de creare a unui cont, crearea unei experiente de cumparare placue, creativitatea marcata prin mesaje personalizate, construirea unui sistem de filtre utile, adaptarea platformei pentru device-uri de tipul smartphone sau tableta. 

Lista ar putea continua cu inexistenta optiunii de abonare la Newsletter si a interactiunii generata de acest process, lipsa unei pagini cu rol de informare a consumatorului, precum si observarea unei comunicari deficitare cu portofolilul de client.
Panelurile au continuat cu Bogdana Butnar, Industy Manager Google Romania (Creating Demand: how to leverage video advertising to build awareness and improve search presence),  Gian Sharp (CEO Cargus), Felix Patrascanu (Managing Partner FAN Courier), Lucian Aldescu (CEO DPD Romania), Adrian Grigori (Director National de Vanzari Urgent Curier): Succesul magazinului tau depinde de logistica. Esti pregatit de Black Friday?

Liviu Taloi, (Co-Founder ECOMpedia.ro & Community Manager GPeC) a sustinut o prezentare extrem de bine conturata, ce are la baza experienta sa de consultant,  Prietenul meu, Clientul (intersanta regula 80/20 un pic altfel: 20% din totalul clientilor vostri contribuie la 80% din totalul cifrei de afaceri).

Evenimentul a continuat cu un panel dedicat calatoriilor autentice si nu celor virtuale, dar a caror poveste incepe la nivel online, iar expunerile au apartinut: Dragos Anastasiu (CEO Eurolines), Marius Negre (International Sales & Distribution Manager Tripsta), Remus Visan (CEO Paravion) - moderator Alex Goaga, IT&C/New Media Editor Wall-Street.ro.

Panelul dedicat  Fashion E-Commerce Trends i-a avut in calitate de speaker pe  Alin Stanciu (Founder & Managing Partner FashionUp.ro), Andreea Raicu (Owner Shop.AndreeaRaicu.ro), Cristina Popa (Country Manager FashionDays.ro), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Mirela Bucovicean (Owner Molecule-F.com) - moderator Vicki Nicola (Managing Partner MyMedia / The Group). 

O alta zona extrem de interesanta a fost  IT&C e-Arena: Dan Dumitrescu (Founder ELKA-OKTAL Group), Marian Alecsiu (Co-Founder & General Manager F64 Studio), Marius Ghenea (President FIT Distribution & ARMO), Mihai Patrascu (CEO evoMAG) - moderator Andrei Radu (Founder & CEO GPeC), iar seara s-a incheiat cu un panel pe masura:  Romanian E-Commerce 2013 in a nutshell: Catalin Cretu (Country Manager Romania - Visa Europe), Gabriel Ghita (Business Development Manager MasterCard Europe-CEE), Marin Mitroi (General Manager RomCard).

Softlead.ro le multumeste organizatorilor pentru o zi completa si asteapta cu nerabdare urmatoarea editie!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul