GPeC 2014 sau despre excelența în comerțul online

30 mai 2014

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

 

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

Pentru participanți, tabloul evenimentului este unul mult mai complex, redat prin informații de calitate, tendințe, studii de caz, experiențe, multe întrebări, confirmări sau reorganizări ale propriilor platforme de vânzare online, precum și multe discuții interesante cu oameni pasionați și extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă procesele de promovare și vânzare prin intermediul soluțiilor de tip e-commerce.

În cele 3 zile dedicate evenimentului, participanții au construit o bază completă de informații despre piață, segmente de consumatori, așteptările și problemele pe care aceștia le întâmpină, emoțiile care îi stârnesc, cum se parcurge drumul din online în offline sau din web în cloud. Toate acestea, alături de cele mai interesante experiențe ale oamenilor activi în domeniu, fie agenții de marketing online, fie curieri, cumpărători direcți, oameni de vânzări sau cei care privesc cu ochi tehnici întreaga industrie.

Cele mai interesante concluzii ale evenimentului au inclus aspecte precum:

  • Se vorbește tot mai mult despre marketing 3.0 și despre emoții (inserarea emoțiilor în campaniile de marketing dublează ROI)
  • Ca urmare a maturizării pieței și a obiceiurilor de consum, oamenii cumpără mai ușor produse mai scumpe
  • Scade interesul pentru magazinele online cu prețuri foarte mici
  • Oamenii nu cumpără ceea ce nu văd, o tendință în scădere, de la 60% la 40%
  • Plata cu cardul este, de fapt, plata în avans și este resimțită de consumator ca un fel de lipsă a controlului asupra comenzii
  • Un check-out facil și intuitiv crește numărul celor care inițiază o plată
  • Motivele de abandon a coșului de produse apare din cauze precum: înregistrarea complicată, probleme la check-out, securitatea website-ului, lipsa credibilității
  • Tendință: introducerea portofelelor electronice, care aduce beneficii atât în rândul comercianților, cât și pentru utilizatori
  • Timpul petrecut de în vederea vizualizării unei reclame este în creștere
  • Segmentarea corectă este, în continuare, esențială
  • Măsurarea rezultatelor pentru campanii online este, de asemenea, un factor definitoriu și elementar pentru fiecare specialist în marketing online
  • Implementarea unui set complet de tehnici de usability crește nivelul de engagement al utilizatorului

Cu siguranță, fiecare workshop sau sesiune de discuții a lansat puncte strategice semnificative pentru diverse direcții de business și pentru cei prezenți în sală. Complexitatea prezentărilor și volumul impresionant de informații au însemnat încă o dovadă a creșterii pretențiilor și a unei dinamici serioase pe piața de profil.

 

Ce urmează la GPeC 2014?

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni: 

·         magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie); 

·         în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare; 

·         la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte; 

·         în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii; 

·         luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SonicWall: La început de an, infractorii informatici caută noi tipuri de atacuri. Trebuie să fim vigilenți în lunile următoare

Infractorii informatici nu au vacanță. Noi variante de malware au fost identificate în cursul lunii ianuarie de către echipa companiei de securitate IT SonicWall.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward