GPeC 2014 sau despre excelența în comerțul online

30 mai 2014

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

 

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

Pentru participanți, tabloul evenimentului este unul mult mai complex, redat prin informații de calitate, tendințe, studii de caz, experiențe, multe întrebări, confirmări sau reorganizări ale propriilor platforme de vânzare online, precum și multe discuții interesante cu oameni pasionați și extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă procesele de promovare și vânzare prin intermediul soluțiilor de tip e-commerce.

În cele 3 zile dedicate evenimentului, participanții au construit o bază completă de informații despre piață, segmente de consumatori, așteptările și problemele pe care aceștia le întâmpină, emoțiile care îi stârnesc, cum se parcurge drumul din online în offline sau din web în cloud. Toate acestea, alături de cele mai interesante experiențe ale oamenilor activi în domeniu, fie agenții de marketing online, fie curieri, cumpărători direcți, oameni de vânzări sau cei care privesc cu ochi tehnici întreaga industrie.

Cele mai interesante concluzii ale evenimentului au inclus aspecte precum:

  • Se vorbește tot mai mult despre marketing 3.0 și despre emoții (inserarea emoțiilor în campaniile de marketing dublează ROI)
  • Ca urmare a maturizării pieței și a obiceiurilor de consum, oamenii cumpără mai ușor produse mai scumpe
  • Scade interesul pentru magazinele online cu prețuri foarte mici
  • Oamenii nu cumpără ceea ce nu văd, o tendință în scădere, de la 60% la 40%
  • Plata cu cardul este, de fapt, plata în avans și este resimțită de consumator ca un fel de lipsă a controlului asupra comenzii
  • Un check-out facil și intuitiv crește numărul celor care inițiază o plată
  • Motivele de abandon a coșului de produse apare din cauze precum: înregistrarea complicată, probleme la check-out, securitatea website-ului, lipsa credibilității
  • Tendință: introducerea portofelelor electronice, care aduce beneficii atât în rândul comercianților, cât și pentru utilizatori
  • Timpul petrecut de în vederea vizualizării unei reclame este în creștere
  • Segmentarea corectă este, în continuare, esențială
  • Măsurarea rezultatelor pentru campanii online este, de asemenea, un factor definitoriu și elementar pentru fiecare specialist în marketing online
  • Implementarea unui set complet de tehnici de usability crește nivelul de engagement al utilizatorului

Cu siguranță, fiecare workshop sau sesiune de discuții a lansat puncte strategice semnificative pentru diverse direcții de business și pentru cei prezenți în sală. Complexitatea prezentărilor și volumul impresionant de informații au însemnat încă o dovadă a creșterii pretențiilor și a unei dinamici serioase pe piața de profil.

 

Ce urmează la GPeC 2014?

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni: 

·         magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie); 

·         în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare; 

·         la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte; 

·         în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii; 

·         luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Numeroasele implementări de sisteme informatice (ERP și WMS) ne-au ajutat să descoperim împreună cu clienții noștri elemente de detaliu care particularizează fluxurile de lucru din distribuție, astfel încât acum să avem o viziune de ansamblu asupra activităților de aprovizionare, care ne permite să înțelegem perfect nevoile companiilor de distribuție.FluxVisio...

Citește tot arrow_forward