GPeC 2014 sau despre excelența în comerțul online

30 May 2014

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

 

GPeC 2014 sau despre excelența în comerțul online

Un eveniment așteptat de o întreagă industrie a oamenilor pasionați de e-commerce și de marketing online, 3 zile dedicate celor mai importante subiecte, peste 600 de participanți,  45 de speakeri de renume. Așa a arătat, la o privire de ansamblu, Gala Premiilor e-Commerce, ediția de primăvară, desfășurată în această săptămână la București.

Pentru participanți, tabloul evenimentului este unul mult mai complex, redat prin informații de calitate, tendințe, studii de caz, experiențe, multe întrebări, confirmări sau reorganizări ale propriilor platforme de vânzare online, precum și multe discuții interesante cu oameni pasionați și extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă procesele de promovare și vânzare prin intermediul soluțiilor de tip e-commerce.

În cele 3 zile dedicate evenimentului, participanții au construit o bază completă de informații despre piață, segmente de consumatori, așteptările și problemele pe care aceștia le întâmpină, emoțiile care îi stârnesc, cum se parcurge drumul din online în offline sau din web în cloud. Toate acestea, alături de cele mai interesante experiențe ale oamenilor activi în domeniu, fie agenții de marketing online, fie curieri, cumpărători direcți, oameni de vânzări sau cei care privesc cu ochi tehnici întreaga industrie.

Cele mai interesante concluzii ale evenimentului au inclus aspecte precum:

Cu siguranță, fiecare workshop sau sesiune de discuții a lansat puncte strategice semnificative pentru diverse direcții de business și pentru cei prezenți în sală. Complexitatea prezentărilor și volumul impresionant de informații au însemnat încă o dovadă a creșterii pretențiilor și a unei dinamici serioase pe piața de profil.

 

Ce urmează la GPeC 2014?

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni: 

·         magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie); 

·         în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare; 

·         la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte; 

·         în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii; 

·         luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul