HORNBACH și-a lansat noua aplicație pentru mobil

02 aprilie 2019

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a lansat oficial noua aplicație pentru smartphone (iOS și Android), ce oferă acum numeroase funcții utile atât pentru facilitarea cumpărăturilor, cât și pentru inspirație în realizarea proiectelor.

 

HORNBACH și-a lansat noua aplicație pentru mobil

Aplicația vine ca o întregire a conceptului Omnichannel, care oferă aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales.  Aplicația, ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play, oferă cumpărătorului posibilitatea de a comanda articolele dorite și de a monitoriza comenzile, informații despre magazinele HORNBACH, diverse funcții de suport în planificarea și realizarea proiectelor, precum și numeroase sfaturi și recomandări pentru inspirație.

„Aplicația mobilă HORNBACH aduce mai aproape de clienții noștri universul bricolajului, facilitându-le căutarile pentru articolele de care au nevoie, oferindu-le posibilitatea de a comanda direct din aplicație și de a urmări livrarea, precum și o zonă utilă de informații pentru realizarea proiectelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

Așadar, prin funcția sa de magazin online, aplicația oferă o selecție variată de articole ce pot fi comandate online, dar și rezervate pentru ridicare din magazin. De asemenea, aceasta monitorizează comenzile, arată cumpărătorului locațiile HORNBACH din apropiere, alături de informații individuale ale magazinelor, precum serviciile, adresa, orarul de funcționare, stocul de marfă disponibil sau detalii despre evenimentele actuale desfășurate în acestea.

Totodată, aplicația poate oferi diverse instrucțiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport și inspirație pentru proiectele clienților.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

Phishing-ul este una dintre cele mai populare și mai simple tehnici de inginerie socială. Este un tip de fraudă în care infractorii folosesc înșelăciunea pentru a obține datele de autentificare ale utilizatorilor - de la parole, la numere de card, detalii ale contului bancar și alte informații financiare importante. E-mail-urile și site-urile de phishing sunt făcute să pară...

Citește tot arrow_forward

Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

Grupul de companii, fondate și conduse de Mădălin Dumitru, a încheiat anul trecut cu afaceri de 2,3 mil Euro. (Cyber Smart Defence) CSD gestionează probleme de securitate cibernetică pentru companii locale sau multinaționale precum ORANGE, CARREFOUR, TIRIAC HOLDING, FILDAS Group, PROTV, GOTHAER ASIGURARI, LibraBank, EMIRATES AIRLINES, AL HABTOOR GROUP etc. „Securitatea ciberne...

Citește tot arrow_forward

84% dintre organizațiile din România ar vrea să știe cine se află în spatele unui atac cibernetic care le-a afectat

Un recent studiu[1] Kaspersky Lab arată o diferență considerabilă între măsurile preventive pe care factorii decidenți din domeniul IT (ITDM), din organizațiile europene, spun că le iau și măsurile efective. Astfel, 83% dintre respondenți sunt de acord că iau măsuri preventive împotriva atacurilor cibernetice, dar numai 41% spun că organizează training-uri pentru angaja...

Citește tot arrow_forward