HORNBACH și-a lansat noua aplicație pentru mobil

02 aprilie 2019

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a lansat oficial noua aplicație pentru smartphone (iOS și Android), ce oferă acum numeroase funcții utile atât pentru facilitarea cumpărăturilor, cât și pentru inspirație în realizarea proiectelor.

 

HORNBACH și-a lansat noua aplicație pentru mobil

Aplicația vine ca o întregire a conceptului Omnichannel, care oferă aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales.  Aplicația, ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play, oferă cumpărătorului posibilitatea de a comanda articolele dorite și de a monitoriza comenzile, informații despre magazinele HORNBACH, diverse funcții de suport în planificarea și realizarea proiectelor, precum și numeroase sfaturi și recomandări pentru inspirație.

„Aplicația mobilă HORNBACH aduce mai aproape de clienții noștri universul bricolajului, facilitându-le căutarile pentru articolele de care au nevoie, oferindu-le posibilitatea de a comanda direct din aplicație și de a urmări livrarea, precum și o zonă utilă de informații pentru realizarea proiectelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

Așadar, prin funcția sa de magazin online, aplicația oferă o selecție variată de articole ce pot fi comandate online, dar și rezervate pentru ridicare din magazin. De asemenea, aceasta monitorizează comenzile, arată cumpărătorului locațiile HORNBACH din apropiere, alături de informații individuale ale magazinelor, precum serviciile, adresa, orarul de funcționare, stocul de marfă disponibil sau detalii despre evenimentele actuale desfășurate în acestea.

Totodată, aplicația poate oferi diverse instrucțiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport și inspirație pentru proiectele clienților.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward