HP ajuta cel mai mare furnizor de tehnologie si servicii pentru industria telecom

03 septembrie 2013

Divizia HP Enterprise Services a anuntat prelungirea cu 3 ani a contractului cu Ericsson, cel mai important furnizor global de tehnologie si servicii pentru operatorii telecom. In aceasta perioada, HP se va concentra pe transformarea mediul IT al Ericsson si a-l pregati pentru a sustine noi nevoi de business.   

HP ajuta cel mai mare furnizor de tehnologie si servicii pentru industria telecom

Divizia HP Enterprise Services a anuntat prelungirea cu 3 ani a contractului cu Ericsson, cel mai important furnizor global de tehnologie si servicii pentru operatorii telecom. In aceasta perioada, HP se va concentra pe transformarea mediul IT al Ericsson si a-l pregati pentru a sustine noi nevoi de business.   

HP va muta serviciile desktop ale Ericsson catre modelul desktop-as-a-service folosind solutia HP Workplace360 Services  alaturi de HP Client Virtualization Services . Dupa finalizarea implementarii, majoritatea angajatilor Ericsson vor avea posibilitatea de a folosi orice dispozitiv pentru a accesa cea mai mare parte a aplicatiilor si documentelor companiei, din orice locatie.

HP va furniza si solutia HP Service Desk Services , creand astfel un model de servicii standardizat si eficient care le ofera angajatilor un singur contact pentru rezolvarea incidentelor si solicitarilor de ordin tehnologic. Angajatii vor putea accesa aceste servicii in diferite moduri, inclusiv prin telefon, email, chat sau printr-o platforma online care ofera informatii pentru ca ei sa isi rezolve independent problemele, toate acestea creionand un mediu cu solutii bazate mai mult pe modelul self-help. 

Tranzitia catre o solutie IT bazata pe cloud sprijina obiectivul Ericsson de a crea un mediu intern mai flexibil si mai scalabil, in paralel cu standardizarea costurilor serviciilor. Cu ajutorul unui mediu standardizat, Ericsson isi poate diminua costurile IT.

”Tehnologia cloud le ofera companiilor globale precum Ericsson flexibilitatea necesara pentru a se dezvolta, dandu-le posibilitatea unor angajati tot mai mobili sa isi ajute clientii indiferent de locul in care se afla”, a spus Howard Hughes, Vicepresedinte senior si General Manager pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa, HP Enterprise Services. ”Acest contract continua colaborarea noastra de 10 ani cu Ericsson, HP furnizand in aceasta perioada, la nivel global, solutii cu rezultate dovedite care imbunatatesc eficienta angajatilor si permit companiei sa-si pastreze pozitia de lider in sectorul tehnologiei informatice si al comunicatiilor.”

HP Discover, cel mai important eveniment al HP din regiunea EMEA, va avea loc intre 10-12 decembrie la Barcelona, in Spania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward