HyperCubic anunta un an hiper-profitabil

23 ianuarie 2014

Dupa ce a tras linia de final de an 2013, HyperCubic IT Outsourcing, companie cu o experienta de 5 ani pe piața IT din Romania, anunta doua dintre principalele obiective ale acestui an: cresterea cifrei de afaceri prin dezvoltarea business-ului de mentenanta a sistemelor informatice si marirea echipei.

IMM-urile sunt motorul economiei, lucru dovedit si de HyperCubic IT Outsourcing. Compania care ofera un pachet complet de solutii si servicii IT pentru afaceri estimeaza o crestere de 40% a cifrei de afaceri in 2014.

Dupa ce a tras linia de final de an 2013, HyperCubic IT Outsourcing, companie cu o experienta de 5 ani pe piața IT din Romania, anunta doua dintre principalele obiective ale acestui an: cresterea cifrei de afaceri prin dezvoltarea business-ului de mentenanta a sistemelor informatice si marirea echipei.

”Peste 90% dintre companii esueaza in primii cinci ani de activitate. Noi am reusit sa trecem cu brio peste etapa teoretica de start-up. Am evoluat de an la an, chiar si in perioada de recesiune, cand multe companii mici au disparut de pe piata. Rezultatul l-am cuantificat la finalul lui 2013, pe care l-am incheiat cu o cifra de afaceri de aproximativ 500.000 de euro. Obiectivul principal pentru acest an este dezvoltarea business-ului de servicii si suport solutii IT, adaptate cerintelor IMM-urilor din Romania. Estimam ca in 2014 ne vom creste afacerile cu 40%, piata locala fiind principalul accelerator al business-ului. Ne vom axa pe linia de mentenanta, fara a neglija insa segmentul de service echipamente IT, care are la randul lui o cota importanta in cifra de afaceri a companiei”, a declarat Bogdan Rohan, Managerul General HyperCubic IT Outsourcing.

HyperCubic isi desfasoara activitatea in Bucuresti si in zonele limitrofe, situate la maximum 100 de kilometri de Capitala. In prezent, reprezentantii companiei nu iau in calcul optiunea unei expansiuni geografice la nivel national sau international.

”Studiile arata ca piata IT va creste in urmatorii cinci ani, iar HyperCubic se aliniaza la aceste tendinte. In acest sens, pentru consolidarea si dezvoltarea activitatilor companiei, in 2014 vom recruta cel putin 10 administratori IT, dar si specialisti in vanzari si marketing”, spune Bogdan Rohan.

Bogdan Rohan, 28 de ani, a fondat HyperCubic in anul 2009, dupa absolvirea Facultatii de Politehnica. Compania a intrat pe piata cu doi angajati specializati pe reparatii de echipamente IT. Doi ani mai tarziu, HyperCubic si-a extins domeniul de activitate in zona de mentenanta a sistemelor informatice, iar echipa companiei a crescut constant, ajungand in prezent la aproape 30 de membri.

Despre HyperCubic IT Outsourcing

HyperCubic IT Outsourcing ofera servicii IT integrate in Bucuresti si in zonele din apropierea Capitalei. Compania s-a extins pe doua linii de business: Servicii de Externalizare IT si Servicii IT de Reparatii Laptopuri si Echipamente IT. Serviciile HyperCubic sunt adresate in special firmelor mici si mijlocii, care doresc sa externalizeze departamentul IT sau o parte dintre functiunile acestuia. Portofoliul de clienti al HyperCubic cuprinde companii ca: Nissan,Groupama, Best Foods, Agip, Delta Studio.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward