În anul 2014, SIVECO s-a plasat pe locul II în topul furnizorilor de servicii IT din România, cu o cotă de piață de 6%

13 mai 2015

Conform celui mai recent studiu publicat de International Data Corporation (IDC), pentru 2014, SIVECO ocupă locul II în topul companiilor care furnizează servicii IT (IT Services Market), cu o cotă de piață de 6%.

Conform celui mai recent studiu publicat de International Data Corporation (IDC), pentru 2014, SIVECO ocupă locul II în topul companiilor care furnizează servicii IT (IT Services Market), cu o cotă de piață de 6%.

Studiul IDC realizează cea mai completă radiografie a pieței românești de servicii IT și a poziției de piață a celor 100 de furnizori de servicii IT ce activează în România.

Anul trecut, SIVECO și-a menținut poziția de furnizor de top pe piața locală a serviciilor IT, dar și pe piața internațională, prin implementarea de soluții informatice verticalizate, integrate și servicii asociate, dedicate clienților din sferele economice cheie.

„Rezultatele analizei de piață realizate de IDC, unul dintre liderii globali de analiză a pieței IT, confirmă faptul că strategia noastră de afaceri și portofoliul de servicii pe care îl avem se sincronizează, în timp real, cu cerințele pieței. Astfel, pentru a răspunde necesității de mobilitate a clienților noștri, am adaugat noi funcționalități soluțiilor existente și am lansat soluții noi, bazate pe cele recente tendințe și încorporând cele mai noi tehnologii. Mobilitatea a devenit una dintre caracteristicile de bază ale aplicațiilor SIVECO, proiectate și dezvoltate pentru Cloud, livrate în regim Software as a Service (SaaS). Mobilitatea, împreună cu Cloud-ul, au puterea de a îmbunătăți performanțele companiilor, făcându-le mai competitive și mai inteligente. Companiile care adoptă aceste soluții vor avea în anii următori un avantaj cert în piață”, declară Florin Ilia, Președinte și Director General SIVECO România.

Cu o poziție constantă de peste 10 ani pe primele locuri în topul IDC dedicat pieței locale de servicii IT și o expertiză de 23 de ani în industria software, SIVECO răspunde pieței într-o manieră dinamică și flexibilă, împlementând în 2014 soluții aflate în tendințele analiștilor pieței IT.

Clienții SIVECO beneficiază de soluții mature dar care au la bază tehnologii moderne și care sunt validate în implementări la nivel mondial. Din faza de consultanță până în faza de implementare și cea de suport, SIVECO acordă prioritate obiectivelor clienților săi, focalizându-se pe pe crearea unei diferențieri competitive, inclusiv prin implementarea de soluții software de tip Enterprise Resource Management (ERM) și servicii aferente.

În 2014, SIVECO a pus accent și pe extinderea activității pe pieţele externe, prin implementarea unor soluții eficiente de eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness având în prezent peste 1.500 de clienți în 27 de ţări din Uniunea Europeană, Comunitatea Statelor Independente, Orientul Mijlociu şi Nordul Africii.

Proiectele implementate pentru organizații ale Comisiei Europene, unul dintre cei mai exigenți dar și mai stabili beneficiari, au o importanță majoră. Astfel, SIVECO a fost singura companie românească selectată să furnizeze Comisiei Europene servicii IT pe o perioadă de 4 ani, în cadrul contractului cadru ESP-DESIS III – cel mai mare contract al Comisiei în domeniul IT. De asemenea, SIVECO furnizează servicii și pentru Oficiul pentru Publicații al Uniunii Europene; Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei; Agenția Executivă pentru Consumatori, Sănătate, Agricultură și Alimente și Direcția Generală Sănătate și Consumatori; Eurostat - Institutul de Statistică al Uniunii Europene; Oficiul de cooperare EuropeAid; Banca Europeană de Investiţii.

În 2014 au fost contractate numeroase proiecte de cercetare și dezvoltare în care SIVECO este partener. Unul dintre cele mai semnificative este proiectul FP7 - CONCORDE - Development of Coordination Mechanisms During Different Kinds of Emergencies, care are ca scop dezvoltarea unor mecanisme de coordonare utilizabile în diferite situaţii de urgenţă.

Dintre proiectele internaționale de referință la care SIVECO a participat în 2014 menționăm programul de modernizare a sistemului de învățământ din Emiratele Arabe Unite, introducerea unei vaste librării digitale pentru sistemul educațional din Malta și demararea colaborării cu Nazarbayev Intellectual Schools, din Kazakhstan. De asemenea, compania a contribuit la implementarea unui sistem IT vamal în Republica Macedonia, ce oferă operatorilor economici multiple soluţii tehnice privind schimbul electronic de informaţii cu autorităţile vamale şi o mai mare flexibilitate în prezentarea declaraţiilor vamale.

Având în vedere tendințele consemnate de analiștii pieței IT în materie de generații viitoare de platforme (3rd platform), pe piața internă, SIVECO a lansat gama de produse SIVECOProject:Cloud, care vine în sprijinul firmelor mari, dar și al IMM-urilor. Aceasta include aplicații eficiente pentru instruirea personalului - AeL Cloud, gestiunea documentelor – SIVADOC, precum și administrarea afacerilor - SIVECO Applications 2020 și SIVECO Business Analyzer.

Conform IDC, în 2014, piața de servicii IT din România a atins 518,77 milioane de dolari, înregistrând o creștere de 1,7% față de anul precedent. IDC estimează o creștere de 1,9% pe an a cheltuielilor pe serviciile IT în România în 2015 și un procent mediu de creștere prognozat pentru următorii cinci ani la 2,9%, piața ajungând la un total de 597,10 milioane de dolari în 2019.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward