Încă o treaptă spre ”cloud”: Mihai Pascadi se alatură managementului Softlead

11 septembrie 2013

Softlead anunță alăturarea lui Mihai Pascadi, unul dintre numele reprezentative ale mediului IT  și de consultanță local, in calitate de partener și director responsabil cu dezvoltarea companiei și extinderea prezenței acesteia pe plan internațional.

Încă o treaptă spre ”cloud”: Mihai Pascadi se alatură managementului Softlead

Softlead anunță alăturarea lui Mihai Pascadi, unul dintre numele reprezentative ale mediului IT  și de consultanță local, în calitate de partener și director responsabil cu dezvoltarea companiei și extinderea prezenței acesteia pe plan internațional.

Cu o experiență profesională de peste 20 de ani, dintre care 10 ani petrecuți în corporații internaționale specializate în tehnologia informației și alți 7 ani în proiecte dedicate dezvoltării aplicațiilor software, Mihai Pascadi deține volumul de expertiză perfect integrat în contextul inovației, modelării, gestionării, promovării și evoluției platformei www.softlead.ro.

Numele lui Mihai Pascadi se leagă cu succes de branduri internaționale precum Compaq Computer România, în poziția de Country General Manager, sau de compania Digital Equipment România, acestea fiind primele și cele mai importante impulsuri spre cariera antreprenorială, activă în prezent.

Mihai îmbină în mod inspirat viziunea strategică cu experiența directă în conducerea proiectelor spre succes, direcționând echipele din care face parte spre performanță și profesionalism.

Prin semnarea parteneriatului cu Softlead, Mihai își păstrează orientarea spre cele mai importante motoare ale dezvoltării, așa cum este considerat domeniul IT&C în general și în mod special construirea, promovarea și comercializarea soluțiilor software.

Identificarea completă cu direcțiile de business implementate de Softlead, dar și cu valoriile și principiile adoptate de echipa de lucru, potențialul real pe care îl deține acest proiect, toate acestea l-au determinat pe Mihai sa accepte provocarea de a se alătura Softlead, în calitate de partener.

„Mihai oferă impulsul de care are nevoie orice start-up sau companie în dezvoltare, datorită experienței semnificative pe care a dobândit-o si capacității de a gestiona corect și rapid viziuni, oameni și sarcini de lucru, dar și datorită capacității de a echilibra echipe, aspirații și reusite”, ne-a spus Alexandra Roata, Managing Partner, Softlead.

Viziunea lui Mihai Pascadi despre aceasta colaborare vine ca o confirmare: „Am acceptat să devin parte activă a acestui proiect în mod natural, ca o completare a carierei mele. Softlead este o extensie a proiectelor dezvoltate nu doar în ultimii ani, ci în decursul întregii mele activități, iar implicarea personală va viza toate direcțiile specifice dezvoltării unui proiect menit să susțină și să promoveze industria software”.

În mod evident, Softlead primește, prin anunțul de parteneriat oficial, toate motivele de a rămâne în topul subiectelor de interes semnificativ pentru companiile producătoare de aplicații software, pentru utilizatorii direcți, precum și pentru presa de specialitate și cea dedicată mediului de afaceri din România.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Numeroasele implementări de sisteme informatice (ERP și WMS) ne-au ajutat să descoperim împreună cu clienții noștri elemente de detaliu care particularizează fluxurile de lucru din distribuție, astfel încât acum să avem o viziune de ansamblu asupra activităților de aprovizionare, care ne permite să înțelegem perfect nevoile companiilor de distribuție.FluxVisio...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward