Încasările YouTube le ating pe cele ale canalelor TV

09 decembrie 2014

YouTube sau televiziunea tradițională? Ce vor alege să urmărească generațiile viitoare și cum se va schimba piața media conform trendurilor digitale?

Încasările YouTube le ating pe cele ale canalelor TV

Prezent în calitate de speaker în cadrul conferinței organizate de Business Insider, Barry Diller, director IAC, a făcut câteva previziuni cu privire la modul în care se va prezenta trendul conexiunilor prin cablu sau prin satelit la rețelele de distribuție a canalelor TV. În acest sens, conform unor statistici publice, transmisiunile digitale deja se poziționează la egalitate cu televiziunea. Astfel, în doar câțiva ani, vom putea vorbi, la nivel internațional, de o preponderență a utilizării canalelor de entertainment precum YouTube în defavoarea televiziunii tradiționale.

Conform statisticii prezentate de Business Insider, YouTube se află într-un trend ascendent de la an la an și, într-o comparație directă u CBS, unul dintre cele mai cunoscute canale de televiziune, are de 2 ori mai multe încasări decât aceasta. CBS speră la păstrarea segmentelor dedicate de public printr-un abonament ce urmează a fi introdus pentru consumatorii săi, ce le permite să vizioneze programele preferate gratuit, un serviciu similar Netflix. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul sistemului de management al depozitului de la Senior Software. Cel mai mare producator de produse din peste din tara a implementat sistemul WMS pentru a gestiona cele doua depozite de produse congelate de tip drive-in, cu o capacitate de 5.400 de paleti si cele doua spatii clasice de depozitare cu o capacitate de 1.600 de paleti....

Citește tot arrow_forward

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward