Infograficul care arată de ce Google are nevoie de butonul Buy

19 decembrie 2014

Business Insider a publicat un infografic ce conține date despre avantajele pe care le aduce Google prin programele sale de vânzare și promovare a produselor și serviciilor, fapt din care ar rezulta oportunități reale de vânzare directă a acestora.

Business Insider a publicat un infografic ce conține date despre avantajele pe care le aduce Google prin programele sale de vânzare și promovare a produselor și serviciilor, fapt din care ar rezulta oportunități reale de vânzare directă a acestora.

Cu siguranță, competiția dintre cei doi giganți, Google și Amazon, este cea care impune trendurile dedicate dezvoltării și extinderii la nivelul comerțului online. Conform unui studiu Custora, căutarea este principalul instrument prin care oamenii aleg să ajungă în mod optim și eficient la produsul pe care intenționează să îl cumpere. Pentru luna noiembrie a acestui an, 40% din comenzile plasate la nivel global au ca referință motorul de căutare Google.

Campaniile de ad-uri derulate prin Google aduc companiei aproximativ 90% din încasări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat reapariția amenințării informatice Triout, specializată în colectarea de informații de pe telefonul mobil – apeluri telefonice, mesaje, fotografii, videoclipuri și coordonate GPS, într-o aplicație populară de VPN pentru Android, descărcată din Google Play de 50 milioane de ori și cu peste un m...

Citește tot arrow_forward

Operațiunea ShadowHammer: noi atacuri asupra lanțului de aprovizionare amenință sute de mii de utilizatori din toată lumea

Kaspersky Lab a descoperit o nouă campanie de tip APT (amenințare complexă și persistentă), care a afectat un număr mare de utilizatori prin ceea ce este cunoscut drept un atac asupra lanțului de aprovizionare. Cercetările noastre au arătat că autorii operațiunii ShadowHammer au vizat utilizatorii utilitarului ASUS Live Update, prin injectarea unui backdoor, cel puțin în perioada...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward