Instagram versus Facebook

24 august 2015

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Instagram versus Facebook

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Cu atât mai mult cu cât un studiu publicat recent de Yahoo demonstra, prin cifre, faptul că device-urile mobile au devenit cel mai important ecran de vizionare, câștigând teren în fața televizoarelor. De asemenea, în 2014, publicitatea digitală a depășit vânzările de spații TV în SUA, iar bugetele distribuite pentru conturile de Social Media sunt în continua creștere.

Aplicațiile dedicate device-urilor mobile reprezintă o component importantă a modului în care utilizatorii își petrec timpul liber. Conform Yahoo, 88% din timpul petrecut de un consumator pe telefonul mobil este prin folosirea constantă a aplicațiilor mobile, acumulând un timp mediu pe lună de 37:28 ore.

La doar câteva săptămâni din momentul lansării extensiei publicității prin API-ul dedicat, conform Salesforce.com, Instagram publică cifre interesante.

Pentru aplicația Instagram, CTR-ul (click thru rate) este aproape de două ori mai mare decât cel al Facebook, în timp ce costul pentru 1 click este, în medie, 42 de cenți, cu 2 cenți mai mare decât al gigantului creat de Mark Zuckerberg.

Analiștii Salesforce susțin explicația conform căreia tipologia permisivă a conținutului publicat pe Instagram duce la o poziționare atât de bună și la crearea unei relații puternice cu fiecare utilizator, crescând valoarea serviciilor oferite. Cu siguranță, vorbim despre un potential uriaș al aplicației pentru device-urile mobile, Instagram.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software pentru consultații medicale – în topul preferințelor spitalelor și clinicilor private

Sistemul medical este unul dintre principalii actori ai mediului economic, poziționându-se mereu la baza piramidei nevoilor oamenilor, fie că este vorba despre persoane fizice sau juridice. Astfel, Softlead recomandă achiziția și implementarea aplicațiilor software dedicate, ca instrumente vitale de planificare și oferire a consultațiilor medicale la distanță....

Citește tot arrow_forward