Instant Factoring încheie 2018 cu 2,7 milioane Euro facturi finanțate și își propune să devină lider regional în 2019

08 ianuarie 2019
Instant Factoring, fintech-ul românesc activ pe piața locală din aprilie 2018, a încheiat anul cu un volum de peste 1.500 de finanțări acordate, la o valoare totală de 2,7 milioane Euro. Valoarea medie de finanțare a unei facturi a fost de 10.000 RON (aproximativ 2.100 Euro), dublu față de valoarea estimată la momentul lansării pe piață. Compania previzionează să atingă breakeven-ul operațional în prima jumătate a anului 2019.

În numai 9 luni de activitate, Instant Factoring a reușit să-și popularizeze produsul de micro-finanțare online în rândul antreprenorilor români aflați în căutarea unor alternative viabile și eficiente la finanțarea clasică acordată de bănci sau instituțiile de factoring tradiționale. Cifrele realizate arată un apetit crescut al companiilor mici și microîntreprinderilor de a-și susține afacerea în momentele în care au nevoie de cash imediat, fără să-și îngreuneze activitatea zilnică prin documentații și procese birocratice.

Companiile cele mai active în platforma de micro-factoring online www.instantfactoring.com au provenit din: consultanță fiscală și servicii dedicate afacerilor (contabilitate, audit, servicii de marketing publicitar), servicii de turism de afaceri, producători din alimentația publică și distribuitori de echipamente pentru spitale și instalații.

2019 este un an în care fintech-ul românesc își propune să treacă de la nivelul de startup la cel de afacere în creștere accelerată: „Ne propunem pentru 2019 să creștem cu 300% volumul de finanțări și să depășim 1.000 de clienți unici. Beneficiem deja de sprijinul unui fond de investiții extern și planificăm să atragem în continuare și alte investiții. O direcție strategică de dezvoltare în 2019 include diversificarea produselor financiare oferite, precum și intrarea pe noi piețe în regiunea Europei Centrale și de Est”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Consiliului de Administrație și co-fondator Instant Factoring.

„Primul an de activitate ne-a arătat că România este o piață tânără la nivel de antreprenoriat, însă și foarte dinamică. Provocarea vine din faptul că antreprenorii români nu au avut până acum acces la soluții prietenoase de finanțare și au o oarecare reținere inițială în a le accesa, iar în acest caz rolul nostru este unul educațional. Încercăm să popularizăm un produs financiar în aparență sofisticat, pe înțelesul tuturor, astfel încât să fie ușor de implementat în cursul firesc de dezvoltare a afacerii. Suntem încântați să observăm tineri antreprenori care sunt foarte deschiși la soluții noi care să le efientizeze fluxul de numerar.”

Instant Factoring își propune extinderea regională prin deschiderea de noi filiale în zona Europei Centrale și de Est, țintind pentru 2019 cel putin două țări: „Vom începe extinderea noastră regională cu Croația, deschizând un nou birou până în prima jumătate a anului și vom întări cu cel de-al doilea într-o altă țară din regiune în semestrul II. Ne propunem să devenim liderul regional în finanțarea micro-companiilor și a companiilor mici”, a completat Cristian Ionescu.

Instant Factoring facilitează dezvoltarea afacerilor mici furnizându-le soluții flexibilie și inovatoare de finanțare, prin transformarea în lichidități a facturilor aflate în termenul de plată. Decizia de finanțare este luată într-un interval de 2 ore, grație tehnologiei avansate de care platforma dispune, iar în maximum 24 de ore clientul primește banii în cont. Întregul proces este automatizat și complet online, totul desfășurându-se cu rapiditate și transparență și fără solicitarea de acte suplimentare pentru sume de până la 50.000 RON. Per ansamblu, Instant Factoring finațează online facturi cu valori individuale de până la 100.000 EUR.  

instant-factoring-incheie-2018-cu-27-milioane-euro-facturi-finantate-si-isi-propune-sa-devina-lider-regio 

2019-01-08 12:43:33 

Instant Factoring încheie 2018 cu 2,7 milioane Euro facturi finanțate și își propune să devină lider regional în 2019

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot