Evenimentele anului 2019 pe care Softlead ți le recomandă dacă faci parte din industria software

07 ianuarie 2019
Ceea ce în România poate fi considerată în prezent o piață în curs de maturizare, industria soluțiilor SaaS (Software-as-a-Service) la nivel global lansează studii dedicate, tendințe și evenimente specializate.

Și pentru că a fi informat constant și pentru ca o companie locală să se poată alinia tendințelor globale înseamnă alocarea unor bugete semnificative, am creat o listă a celor mai importante evenimente pe care le recomandăm consultanților, product owner, project managerilor, oamenilor de marketing sau de sales din companii de tehnologii, specializate în dezvoltarea și implementarea soluțiilor software de tip SaaS.

  1. SaaStock – 15-16 octombrie, Dublin.

Timp de 2 zile, SaaStock le oferă participanților o perspectivă completă asupra industriei software la nivel global, prin speakeri de renume, reprezentanți ai celor mai importante companii de tehnologie software din lume, investitori, start-up-uri și peste 100 de sesiuni dedicate strategiilor de creare a unui produs software, promovare, vânzare (politică de prețuri, adaptare la piețe noi, integrare cu alte soluții).

Companiile pot alege să participe doar pentru informare și networking, pot achiziționa spații pentru standuri, pot aplica pentru sesiunile de pitching sau pot stabili întâlniri cu potențiali investitori.

Unde? SaaStock este organizat anual În Dublin, Sao Paulo, Hong Kong, New York, San Francisco, Sydney.

Costul unui bilet, cu acces complet la prezentări, workshop-uri, petreceri organizate a fost de aproximativ 900$.

Echipa Softlead a fost prezentă la eveniment anul trecut, așadar mai multe informații despre motivele pentru care recomandăm SaaStock pot fi regăsite aici.

SaaStock în cifre: 3 zile  |  4000 de participanți  | peste 300 de fonduri de investiții  |  peste 250 de standuri expoziționale  |  peste 40 de ore de conținut specializat  |  participanți din peste 50 de țări.

Website: https://www.saastock.com/events

  1. SAAStr – Un alt eveniment 100% adresat industriei software este SAAStr, a cărei agendă și structură are în vedere fondatorii, team lead-erii sau antreprenorii care dezvoltă și implementează aplicații software.

SAAStr în cifre: peste 300 de speakeri  |  peste 40 de ore de conținut dedicat  |  peste 500 de meeting-uri 1 to 1  |  peste 50 de sesiuni moderate și organizate de VC-uri

Unde?

Pentru a oferi acces facil participanților, SAAStr este organizat într-un format complex, cunoscut sub numele SAAStr Annual (San Francisco), SAAStr Europa (Paris), la acesta din urmă costurile de participare începând de la 257$/participant. Desigur, ediția din Paris este organizată într-un cadru mai restrâns, anunțând aproximativ 1200 de pasionați ai aplicațiilor software și ai tehnologiilor complementare.

Website: https://www.saastreuropa.com/

  1. Conferințe globale care au în prim plan tehnologia, dar nu au ca obiectiv principal aplicațiile software sunt: CES (Consumer Electronic Show, Las Vegas), App Growth Summit (Los Angeles/NewYork), Mobile Growth Summit (San Francisco), Lean Start-up Summit Europe (Berlin), Gartner Data & Analytics Summit (Sydney), Mobile World Congress (Barcelona), RSA Conference (San Francisco), Dublin Tech Summit, Business of Software Europe (Cambridge),  WebSummit, The Next Web (Amsterdam), Pionner’s Festival (Viena), iceeFest (București), Bucharest Technology Week.

Mai multe detalii despre calendarul complet al evenimentelor puteți găsi aici.

evenimentele-anului-2019-pe-care-softlead-ti-le-recomanda-daca-faci-parte-din-industria-software 

2019-01-07 16:24:56 

Evenimentele anului 2019 pe care Softlead ți le recomandă dacă faci parte din industria software

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot