Întârzierile la plată, problema nr.1 a economiei, pot fi reduse cu până la 37%

07 octombrie 2013

Companiile care lucrează cu credit comercial – plata la termen a produselor sau serviciilor livrate – şi care ajung să aibă probleme la încasare, îşi pot îmbunătăţi fluxul de numerar prin reducerea duratei medii de întârziere la plată.

Întârzierile la plată, problema nr.1 a economiei,  pot fi reduse cu până la 37%

Companiile care lucrează cu credit comercial – plata la termen a produselor sau serviciilor livrate – şi care ajung să aibă probleme la încasare, îşi pot îmbunătăţi fluxul de numerar prin reducerea duratei medii de întârziere la plată. O aplicaţie de automatizare a proceselor de business de la Wizrom Software permite reducerea în medie cu 37% a întîrzierilor la plată.

„Experienţa ne-a demonstrat că automatizarea anumitor procese şi elimitarea riscului de eroare umană generează o îmbunătăţire a ratei de recuperare a plăţilor. Am calculat pe baza termenelor medii de plată şi a perioadei medii de întârziere, înainte şi după implementare, că aplicaţia noastră generează o reducere cu 37% a întârzierilor la plată”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de implementări ERP.

Potrivit Indexului European de Plăţi, România este în categoria ţărilor cu cel mai mare risc de întârziere a plăţilor, cu o întârziere medie de 182 de zile, în 2012. Este vorba de întârzieri la plata peste termenul stipulat în contract sau facturi.

Având în vedere această realitate, Wizrom a introdus în ultima versiune a soluţiei de ERP WizPro un modul de Business Process Management (BPM) care automatizează multe dintre procedurile de facturare şi recuperare a plăţilor. Printre aceste automatizări se numără transmiterea automată a facturilor, lansarea de avertismente la apropierea scadenţei, alerte de depăşire a scadenţei, emiterea şi trimiterea de scrisori către clienţi, respectiv lansarea de sarcini de recuperare a debitelor pentru echipele de vânzări şi financiară.

O altă funcţionalitate a BPM ajută utilizatorul ca, odată semnalat un client rău-platnic, aplicaţia emite alerte de blocare a serviciilor de prestat / produselor de livrat către clientul cu întârzieri. În funcţie de istoricul de plată al unui client, BPM poate calcula automat limite de credit comercial – valoarea maximă a produselor/serviciilor ce pot fi livrate pentru o anumită sumă dată.

Wizrom Software oferă şi soluţii care pot genera analize de tip Business Intelligence şi analiză predictivă din care să reiasă ce clienţi sunt susceptibili să înceteze colaborarea, respectiv ce clienţi vor deveni rău-platnici – în baza istoricului plăţilor.

Wizrom

Wizrom

Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de clienți ERP din România, are peste 3.700 de clienţi şi 33.000 de licenţe instalate (iunie 2013). Wizrom Software oferă soluţii ERP, BI, WMS, CRM, SCM, SFA şi multe altele şi este în măsură să ofere cele mai bune soluţii pentru orice tip de companie: de l...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
ROADNET

Roadnet asigura planificarea optima a rutelor pentru transport, faciliteaza transformarea comenzilor de livrare in rute dinamice, permite urmarirea in timp real a vehiculelor in raport cu rutele planificate si ofera o planificare strategica a activitatilor de logistica, eliminand estimarile si riscurile trasarii manuale.

Citește tot arrow_forward
ASKI SFA

ASKI SFA iese in evidenta prin interfata prietenoasa cu utilizatorul, creata pe principiul responsive web design pentru a oferi o navigare usoara pe orice dispozitiv: computer, telefon mobil si tableta. Este un program SFA ce poate fi achizitionat on premise sau SaaS (software as a service) cu stocare in cloud, care ofera siguranta datelor companiei dumneavoastra si le permite angajatilor sa acces...

Citește tot arrow_forward
WIZPRO

Este cea mai implementata solutie ERP din Romania, care integreaza atat module de baza (financiar-contabilitate, gestiune, logistica, vanzari, mijloace fixe), cat si functionalitati aditionale, precum: managementul relatiilor cu clientii - CRM, al aprovizionarii, al activitatii de service si mentenanta; management de proiect; planificarea avansata a productiei combinata cu cea a necesarului d...

Citește tot arrow_forward
WIZSALARY

Solutia de salarizare si management de personal cu cel mai mare numar de salarii procesate din Romania integreaza informatii primare pentru a genera rapoarte si analize complexe necesare unui management evoluat al resurselor umane. Solutia permite introducerea si prelucrarea informatiilor in deplina siguranta si confidentialitate, eliminand riscul pierderii sau alterarii. Ea furnizeaza un set d...

Citește tot arrow_forward
WIZTIME

Este cea mai cunoscuta solutie de pontaj electronic (time and attendance - T&A), care integreaza indicatori precum: ore efectiv lucrate, ore total inregistrate de aparatele de pontaj; timpi suplimentari; concedii. Emite rapoarte-standard, precum absenteismul in companie; evidenta orelor suplimentare pe luna, la nivel de departament/companie, inclusiv comparativ cu anul trecut; evidenta in...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward