Întârzierile la plată, problema nr.1 a economiei, pot fi reduse cu până la 37%

07 octombrie 2013

Companiile care lucrează cu credit comercial – plata la termen a produselor sau serviciilor livrate – şi care ajung să aibă probleme la încasare, îşi pot îmbunătăţi fluxul de numerar prin reducerea duratei medii de întârziere la plată.

Întârzierile la plată, problema nr.1 a economiei,  pot fi reduse cu până la 37%

Companiile care lucrează cu credit comercial – plata la termen a produselor sau serviciilor livrate – şi care ajung să aibă probleme la încasare, îşi pot îmbunătăţi fluxul de numerar prin reducerea duratei medii de întârziere la plată. O aplicaţie de automatizare a proceselor de business de la Wizrom Software permite reducerea în medie cu 37% a întîrzierilor la plată.

„Experienţa ne-a demonstrat că automatizarea anumitor procese şi elimitarea riscului de eroare umană generează o îmbunătăţire a ratei de recuperare a plăţilor. Am calculat pe baza termenelor medii de plată şi a perioadei medii de întârziere, înainte şi după implementare, că aplicaţia noastră generează o reducere cu 37% a întârzierilor la plată”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de implementări ERP.

Potrivit Indexului European de Plăţi, România este în categoria ţărilor cu cel mai mare risc de întârziere a plăţilor, cu o întârziere medie de 182 de zile, în 2012. Este vorba de întârzieri la plata peste termenul stipulat în contract sau facturi.

Având în vedere această realitate, Wizrom a introdus în ultima versiune a soluţiei de ERP WizPro un modul de Business Process Management (BPM) care automatizează multe dintre procedurile de facturare şi recuperare a plăţilor. Printre aceste automatizări se numără transmiterea automată a facturilor, lansarea de avertismente la apropierea scadenţei, alerte de depăşire a scadenţei, emiterea şi trimiterea de scrisori către clienţi, respectiv lansarea de sarcini de recuperare a debitelor pentru echipele de vânzări şi financiară.

O altă funcţionalitate a BPM ajută utilizatorul ca, odată semnalat un client rău-platnic, aplicaţia emite alerte de blocare a serviciilor de prestat / produselor de livrat către clientul cu întârzieri. În funcţie de istoricul de plată al unui client, BPM poate calcula automat limite de credit comercial – valoarea maximă a produselor/serviciilor ce pot fi livrate pentru o anumită sumă dată.

Wizrom Software oferă şi soluţii care pot genera analize de tip Business Intelligence şi analiză predictivă din care să reiasă ce clienţi sunt susceptibili să înceteze colaborarea, respectiv ce clienţi vor deveni rău-platnici – în baza istoricului plăţilor.

Wizrom

Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de clienți ERP din România, are peste 3.700 de clienţi şi 33.000 de licenţe instalate (iunie 2013). Wizrom Software oferă soluţii ERP, BI, WMS, CRM, SCM, SFA şi multe altele şi este în măsură să ofere cele mai bune soluţii pentru orice tip de companie: de l...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
WizOne

SELF SERVICEAplicatia de pontaj si resurse umane WizOne este o solutie software ce asigura accesul la informatie al tuturor angajatilor si faciliteaza transferul de date on-line intre angajati, management si departamentul de resurse umane; softul de HR si pontaj acopera fluxuri de solicitare si aprobare pentru concedii de odihna si alte tipuri de absente, eliberari de adeverinte, participarea...

Citește tot arrow_forward
WizCount

Un soft de contabilitate – numeroase customizari posibileSolutia software WizCount este adaptabila oricaror necesitati si industrii. Echipa noastra de specialisti IT va ajuta sa customizati aplicatia de contabilitate WizCount in numeroase moduri:• Adaptarea structurii meniului in functie de cel mai des utilizate module;• Configurarea modulelor operationale in functie de specificul ...

Citește tot arrow_forward
ROADNET

Roadnet asigura planificarea optima a rutelor pentru transport, faciliteaza transformarea comenzilor de livrare in rute dinamice, permite urmarirea in timp real a vehiculelor in raport cu rutele planificate si ofera o planificare strategica a activitatilor de logistica, eliminand estimarile si riscurile trasarii manuale.

Citește tot arrow_forward
ASKI SFA

ASKI SFA iese in evidenta prin interfata prietenoasa cu utilizatorul, creata pe principiul responsive web design pentru a oferi o navigare usoara pe orice dispozitiv: computer, telefon mobil si tableta. Este un program SFA ce poate fi achizitionat on premise sau SaaS (software as a service) cu stocare in cloud, care ofera siguranta datelor companiei dumneavoastra si le permite angajatilor sa acces...

Citește tot arrow_forward
WIZPRO

Este cea mai implementata solutie ERP din Romania, care integreaza atat module de baza (financiar-contabilitate, gestiune, logistica, vanzari, mijloace fixe), cat si functionalitati aditionale, precum: managementul relatiilor cu clientii - CRM, al aprovizionarii, al activitatii de service si mentenanta; management de proiect; planificarea avansata a productiei combinata cu cea a necesarului d...

Citește tot arrow_forward
WIZSALARY

Solutia de salarizare si management de personal cu cel mai mare numar de salarii procesate din Romania integreaza informatii primare pentru a genera rapoarte si analize complexe necesare unui management evoluat al resurselor umane. Solutia permite introducerea si prelucrarea informatiilor in deplina siguranta si confidentialitate, eliminand riscul pierderii sau alterarii. Ea furnizeaza un set d...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Experții Kaspersky Lab au identificat o suprapunere a atacurilor cibernetice între două grupuri, GreyEnergy – care se crede că este succesorul BlackEnergy – și gruparea de spionaj cibernetic Sofacy. Ambii actori au folosit aceleași servere în același timp, dar în scopuri diferite.

Citește tot arrow_forward