Intel și Luxottica Group anunță o colaborare multianuală pentru tehnologia purtabilă

04 decembrie 2014

Intel Corporation și Luxottica Group S.p.A au anunțat o colaborare multianuală pentru a oferi ochelari premium, de lux și sport dotați cu tehnologie inteligentă. 

Intel și Luxottica Group anunță o colaborare multianuală pentru tehnologia purtabilă

Intel Corporation și Luxottica Group S.p.A au anunțat o colaborare multianuală pentru a oferi ochelari premium, de lux și sport dotați cu tehnologie inteligentă. 

Această colaborare va extinde limitele cercetării și dezvoltării pentru a anticipa cum va arăta tehnologia inteligentă pentru ochelari. Scopul este de a ajuta pionieratul livrării de produse inteligente care sunt importante și dorite de către utilizatori. Primul produs creat de Intel și Luxottica va fi lansat în 2015.

“Popularitatea tehnologiei purtabile creează un nou domeniu pentru inovație”, a spus Brian Krzanich, CEO al Intel. “Prin colaborarea cu Luxottica Group ne vom uni ecosistemele și vom integra tehnologia Intel în designurile inovatoare ale Luxottica. Ne așteptăm ca această colaborare să aducă mai repede următoarea fază a inovației și să extindă limitele posibilului”, a adăugat el.

"Aceasta este o oportunitate incredibilă pentru noi să continuăm să inovăm și să creăm viitorul ochelarilor", a declarat Massimo Vian, CEO al Luxottica Group. "Împreună cu Intel vom continua să dezvoltăm potențialul tehnologiei purtabile și să extindem limitele dincolo de ceea ce sunt acum ochelarii. Vom crea rame care sunt inteligente, dar în același timp frumoase.  Produse pe care utilizatorii să le poarte cu plăcere", mai spune el.

Despre Intel

Intel este lider mondial în inovaţia din industria computerelor. Compania proiectează şi dezvoltă tehnologii esenţiale, ce servesc ca fundament pentru dispozitivele de computing din lume. Ca lider în responsabilitate socială și sustenabilitate, Intel produce primele microprocesoare cu materiale provenite din afara zonelor de conflict. Pentru informaţii suplimentare despre Intel accesaţi newsroom.intel.com și blogs.intel.com, iar despre eforturile legate de zonele de conflict - conflictfree.intel.com.

Despre Luxottica Group

Luxottica Group (MTA: LUX; NYSE: LUX) este lider în domeniul ochelarilor premium, de lux și sport cu peste 7.000 de magazine în America de Nord, Asia-Pacific, China, Africa de Sud, America Latină și Europa, având un portofoliu puternic și echilibrat de branduri. Printre brandurile companiei se numără Ray-Ban, cea mai celebră marcă de ochelari de soare din lume, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli și Arnette, în timp ce printre mărcile licențiate se numără Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Michael Kors, Starck Eyes, Tiffany și Versace. Compania gestionează lanțuri de retail în piețe importante, printre care LensCrafters, Pearle Vision și ILORI în America de Nord, OPSM și Laubman & Pank în Asia-Pacific, LensCrafters în China, GMO în America Latină și Sunglass Hut în toată lumea. Produsele companiei sunt proiectate și fabricate în șase fabrici din Italia, în trei fabrici din China, una din Brazilia și una în Statele Unite. În 2013, Luxottica Group a avut vânzări de peste 7,3 miliarde de euro. Mai multe detalii găsiți la http://www.luxottica.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward