Soluţia ASEBA BPS reduce costurile şi sporeşte eficienţa angajaţilor din instituţiile financiare

04 Dec 2014

Furnizorul polonez de soluţii IT Asseco SEE a prezentat o aplicaţie pentru managementul documentelor, care permite utilizarea facilă a informaţiilor din interiorul instituţiilor financiare prin căutare, diseminare sau convertire a acestora, sporind eficienţa angajaţilor şi diminuând costurile.

Soluţia ASEBA BPS reduce costurile şi sporeşte eficienţa angajaţilor din instituţiile financiare

Furnizorul polonez de soluţii IT Asseco SEE a prezentat o aplicaţie pentru managementul documentelor, care permite utilizarea facilă a informaţiilor din interiorul instituţiilor financiare prin căutare, diseminare sau convertire a acestora, sporind eficienţa angajaţilor şi diminuând costurile.

Denumit ASEBA Banking Process Suite (BPS), produsul Asseco SEE include cele mai noi tehnologii şi cele mai bune practici în domeniu, au declarat reprezentanţii companiei în cadrul celei de a doua ediţii a evenimentului "MEDIAFAX Talks about Document Processes for Financial Institutions", organizat pe 3 decembrie la Bucuresti, în parteneriat cu Asseco SEE.

Certificată de către EMC, aplicaţia ASEBA Banking Process Suite are referinţele necesare pentru a garanta clienţilor că au toate şansele să se apropie de starea de paperless office, având o multitudine de module atât financiare, cât şi bancare.

Produsul Asseco SEE este special creat pentru modelarea fluxurilor bancare ce au la bază documente, dar şi pentru implementarea cu uşurinţă a procedurilor de control, stocare şi regăsire a documentelor în format electronic.

O bancă din România se află în plin proces de instalare a aplicaţiei ASEBA Banking Process Suite, au spus reprezentanţii companiei.

Fiind un instrument de raportare, ASEBA BPS asigură controlul performanţei în întreaga organizaţie, automatizează procesele de business şi reduce costurile, îmbunătăţind integritatea datelor cu respectarea cadrului legislativ în vigoare.

De asemenea, reprezentanţii Asseco SEE susţin că aplicaţia ASEBA BPS previne creșterea creditelor neperformante şi ajută la centralizarea tuturor informațiilor şi formularelor referitoare la clienţi.

În plus, ASEBA BPS permite integrarea documentelor individuale, atipice care se află în afara formatului actual, inclusiv facturi, contracte, fotografii și altele.

Cu sediul în Polonia, Asseco SEE este unul dintre cei mai mari jucători regionali în domeniul IT şi furnizează soluţii pentru diferite industrii, incluzând sectorul bancar, administraţie publică şi telecom. Din octombrie 2009, titlurile Asseco SEE au fost listate la bursa din Varşovia. Grupul Asseco SEE are aproape 1.400 de angajaţi în 13 ţări.

Mai mult de 10 bănci din cele 15 cotate ca fiind cele mai mari din sud-estul Europei sunt deja clienţi ai Asseco SEE.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul