Intrarom, Nuance şi VoiceWeb prezintă cele mai noi tendinţe în domeniul Serviciilor de Relatii cu Clientii

02 decembrie 2014

Intrarom, subsidiara din România a companiei Intracom Telecom, a desfăşurat recent în Bucureşti cel de-al doilea Eveniment Anual dedicat imbunatatirii continue a Serviciilor de Relatii cu Clientii, alaturi de Nuance şi VoiceWeb, partenerii companiei in domeniul tehnologiilor de recunoaştere vocala (Automatic Speech Recognition).

Intrarom, Nuance şi VoiceWeb prezintă cele mai noi tendinţe în domeniul Serviciilor de Relatii cu Clientii

Intrarom, subsidiara din România a companiei Intracom Telecom, a desfăşurat recent în Bucureşti cel de-al doilea Eveniment Anual dedicat imbunatatirii continue a Serviciilor de Relatii cu Clientii, alaturi de Nuance şi VoiceWeb, partenerii companiei in domeniul tehnologiilor de recunoaştere vocala ( Automatic Speech Recognition). Evenimentul a reunit Directori Executivi din cadrul Departamentului de Customer Service din domeniile Financiar, Retail, Sector Public, Telecomunicaţii şi Utilităţi, cu scopul prezentării unei abordări inovatoare şi personalizate referitoare la experienţa oferita clienţilor prin serviciile de Call Center.

Mai exact, Intrarom, împreună cu Nuance şi VoiceWeb, au prezentat o abordare complet nouă de utilizare a tehnologiilor de biometrie vocală din industria Serviciilor de relaţii cu clienţii. Soluţiile de recunoastere a amprentei vocale propuse de Intrarom, Nuance şi VoiceWeb permit utilizatorului să efectueze tranzacţii bancare pe dispozitivele sale mobile, utilizându-şi doar vocea drept parolă, oricând şi oriunde. Conform studiilor realizate, consumatorii au o percepţie pozitivă asupra biometriei vocale datorită experienţei de autentificare sigure şi convenabile, care nu necesită parole, întrebări de securitate şi coduri PIN.

„În ultimii ani, Intrarom, VoiceWeb şi Nuance au început să implementeze cu succes soluţii complexe de Recunoaştere vocală pentru clienti de prim rang din Sectorul bancar din România, extinzand în mod constant şi continuu portofoliul de clienţi satisfăcuţi si referinte de succes in toate sectoarele industriei din România, precum Telecomunicaţii, Utilităţi, Sănătate şi Agentii Guvernamentale.” a declarat dl. Kostas Fiakas, Director Vânzări INTRAROM.

„Încă din primul moment al oricarei interactiuni cu un client, companiile au nevoie sa ofere o experienţă de tip Self-service cat mai naturală şi fireasca. Sistemele traditionale de tip Touchtone şi IVR  au fost, poate „suficient de bune” în trecut, însă acestea sunt depasite în prezent de pretentiile tot mai sofisticate ale consumatorilor. Astfel, sistemele de tip IVR conversaţional ce ofera apelantilor o interactiune  similara unui dialog obisnuit sunt in masura sa raspunda exigentelor acestora de a avea o comunicare simpla si coerenta,” a declarat dl. Peter Martis, Director Vânzări Regionale CE Nuance Communications.

„Mă bucur să văd că Experienţa Clienţilor are o tranziţie lină de la expresiile „respectuoase”, „interesante” la echipele organizate şi rolurile bine definite. Consider că o combinaţie inteligentă între tehnologie şi contribuţia umană va crea experienţe care vor marca diferenţa pentru clienţi, făcându-le viaţa mai uşoară, oferindu-le mai mult control asupra timpului acestora” a declarat Andrei Călin, Directorul Departamentului de Servicii de relaţii cu clienţii şi Servicii ING Bank.

Dl. Nikos Patsis - Director General Executiv al VoiceWeb - a adăugat: „Consumatorii actuali se aşteaptă din ce în ce mai mult la o experienţă lipsită de probleme, integrată, constantă şi personalizată la nivelul tuturor canalelor de comunicare. Una dintre cele mai eficiente modalităţi de a îndeplini aceste obiective constă în implementarea Aplicaţiilor de Recunoaştere Vocală, care permit diverselor organizatii să furnizeze o Experienţa convenabilă, personalizată, apropiata de interacţiunea umană, pe care clienţii şi-o doresc şi care contribuie la îndeplinirea obiectivelor de îmbunătăţire a satisfacţiei clienţilor sau de creare de noi oportunităţi si crestere a veniturilor.”  

Despre Intrarom

INTRAROM, subsidiara Intracom Telecom Grecia, şi-a consolidat constant poziţia în calitate de distribuitor major pe Piaţa de Telecomunicaţii din România şi, în prezent, are 350 de angajaţi, şi o suprafaţă industrială totală de 33.000 mp. Susţinută de o infrastructură solidă cu o investiţie totală de 40 de milioane Euro, experienţa Companiei acoperă următoarele linii de activitate: Soluţii la cheie pentru Telecomunicaţii, Soluţii IT&C integrate pentru Sectorul Public, Aplicaţii personalizate pentru sectoarele de Întreprinderi, Utilităţi şi Bancar, Asistenţă pentru distribuitori multipli şi Mentenanţă pe teren, fabricarea sistemelor de telecomunicaţii.

Despre Nuance Communications, Inc:

Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) este furnizor de top de soluţii vocale şi lingvistice pentru afacerile şi consumatorii din întreaga lume. Tehnologiile, aplicaţiile şi serviciile sale fac experienţa utilizatorilor mai convingătoare prin transformarea modalităţii în care utilizatorii interacţionează cu dispozitivele şi sistemele. În fiecare zi, milioane de utilizatori şi mii de afaceri utilizează aplicaţiile de notorietate ale companiei. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi www.nuance.com. Nuance şi sigla Nuance sunt mărci comerciale sau mărci înregistrate ale Nuance Communications, Inc. sau ale subsidiarelor sale din Statele Unite ale Americii şi/sau din alte state. Toate celelalte denumiri de companii sau denumiri de produse pot fi mărcile comerciale ale deţinătorilor corespunzători ale acestora.

Despre VoiceWeb:

VoiceWeb este un Furnizor de Tehnologii de recunoastere vocala şi de Interfeţe inteligente la nivel internaţional. Prin exploatarea cunoştinţelor dobândite în 15 ani de proiectare, dezvoltare si implementare a unei game variate de aplicaţii de ultimă generaţie, VoiceWeb a introdus numeroase inovaţii în domeniul recunoasterii vocale pe parcursul anilor, fiind considerată unul dintre puţinii pionieri ai acestei industrii la nivel mondial. Utilizand o multitudine de tehnologii inovatoare ce permit realizarea unor interacţiuni cat mai naturale, intuitive şi apropiate de interacţiunea umană, VoiceWeb este dedicată furnizării platformelor IT ce permit oferirea unor servicii de relaţii cu clienţii interactive, de ultima generaţie, de pe dispozitive mobile şi care aduc beneficii imediate in relaţia cu clienţii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul sistemului de management al depozitului de la Senior Software. Cel mai mare producator de produse din peste din tara a implementat sistemul WMS pentru a gestiona cele doua depozite de produse congelate de tip drive-in, cu o capacitate de 5.400 de paleti si cele doua spatii clasice de depozitare cu o capacitate de 1.600 de paleti....

Citește tot arrow_forward

Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

Grupul de companii, fondate și conduse de Mădălin Dumitru, a încheiat anul trecut cu afaceri de 2,3 mil Euro. (Cyber Smart Defence) CSD gestionează probleme de securitate cibernetică pentru companii locale sau multinaționale precum ORANGE, CARREFOUR, TIRIAC HOLDING, FILDAS Group, PROTV, GOTHAER ASIGURARI, LibraBank, EMIRATES AIRLINES, AL HABTOOR GROUP etc. „Securitatea ciberne...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Efectele eșecului au fost direct resimțite de agenții de vânzări, precum și la nivelul fluxului general dedicat, inclusiv în pierderile companiei (resurse de timp, costuri de achiziție, implementare, training angajați etc.).Aceasta nu a fost singura problemă de acest fel a companiei AVON, cu 2 ani în urmă, subsiduara din Brazilia a gigantului având parte de un eșe...

Citește tot arrow_forward