Kaspersky Lab – din nou lider în raportul Gartner

23 februarie 2014

Kaspersky Lab a fost numit, pentru al treilea an consecutiv*, "lider" în clasamentul Gartner din 2014, pentru platformele de protecție endpoint. Kaspersky Lab consideră că poziţionarea sa din cel mai recent raport Gartner confirmă, din nou, statutul companiei de furnizor de top de soluţii de protecţie endpoint.

Kaspersky Lab – din nou lider în raportul Gartner

Kaspersky Lab a fost numit, pentru al treilea an consecutiv*, "lider" în clasamentul Gartner din 2014, pentru platformele de protecție endpoint. Kaspersky Lab consideră că poziţionarea sa din cel mai recent raport Gartner confirmă, din nou, statutul companiei de furnizor de top de soluţii de protecţie endpoint.

Gartner Magic Quadrant este un raport anual de cercetare de piață, pe baza unei analize complexe a platformelor de protecție endpoint dezvoltate de cele 18 companii de securitate IT selectate. Acesta poate fi folosit ca un punct de reper pentru companiile care doresc să evalueze furnizorii și produsele din industria de securitate IT și poate juca un rol important în deciziile de cumpărare ale companiilor la nivel global. Gartner evaluează furnizorii în funcţie de două categorii: viziune şi implementare. Analiza viziunii include 8 criterii de evaluare: înţelegerea pieţei, strategia de marketing, strategia de vânzări, strategia de oferte, modelul de afaceri, strategia verticală a industriei, inovarea și strategia geografică. Criteriile pentru analiza execuţiei includ factori precum viabilitatea de ansamblu a furnizorului, reacția la piață/înregistrare, operațiuni, vânzări/stabilirea prețurilor, execuţia de marketing și experiența clienților .

Magic Quadrant clasifică furnizorii selectaţi pentru cercetare în patru grupe: "Lideri", "Aspiranţi", "Vizionari" și "Jucători de nişă". "Liderii" dau dovadă de progres echilibrat și efort în categoriile execuție și viziune. Capacitățile lor în protecția malware avansată, protecția datelor și/sau caracteristicile de administrare ridică ștacheta competitivă pentru toate produsele de pe piață, acestea modelând cursul industriei. Kaspersky Lab a fost inclus în categoria "liderilor", pentru al treilea an consecutiv, pe baza acestor criterii. Compania a continuat să își îmbunătățească poziția în grafic și a fost clasată pe locul al doilea pentru "viziune", printre celelalte companii din categoria liderilor a Magic Quadrant.

Soluția de securitate a companiei - Kaspersky Endpoint Security for Business - a fost recunoscută de către întreprinderile și liderii IT drept o soluție care asigură nu doar detectarea rapidă și precisă a malware-ului, dar integrează şi numeroase instrumente de administrare într-o singură consolă. Unele dintre aceste funcții de administrare a securităţii includ analiza vulnerabilității, administrarea patch-uri, inventarul aplicaţiilor, controlul aplicaţiilor, MDM și criptarea administrată central, file-level și full-disc, cu autentificare preboot pentru hard disk-urile și dispozitivele mobile.

"Scopul nostru este de a face parte dintr-un spațiu virtual sigur și securizat, prin asigurarea protecției optime pentru clienții noștri, și credem că cea mai recentă poziționare a noastră în raportul Gartner Magic Quadrant arată că suntem pe drumul cel bun” a declarat Nikolay Grebennikov, Chief Technology Officer în cadrul Kaspersky Lab. „Aceasta este o mare realizare pentru noi și cred că demonstrează că strategia noastră pe termen lung, de a investi masiv în tehnologii și expertiză, continuă să aducă rezultate foarte bune. Este foarte încurajator să vedem că eforturile noastre sunt recunoscute de liderii în cercetare pe piața de IT", a adăugat  Nikolay Grebennikov.

Raportul Gartner Magic Quadrant pentru platformele de protecție endpoint este disponibil aici.

Pentru informații suplimentare, accesaţi post-ul de pe blogul Kaspersky Business aici: http://business.kaspersky.com/up-and-to-the-right/.

*Gartner, Magic Quadrant pentru platformele de protecție endpoint, Peter Firstbrook, John Girard, Neil MacDonald, 08 ianuarie 2014.

Despre Gartner Magic Quadrant

Gartner nu promovează niciun producător, produs sau serviciu descris în publicaţiile de cercetare proprii şi nu consiliază utilizatorii de tehnologie să aleagă numai producătorii cu cele mai bune calificative. Publicaţiile de cercetare Gartner constau în opinii ale organizaţiei de cercetare a Gartner şi nu trebuie considerate declaraţii de fapt. Gartner nu susţine garanţiile, exprimate sau sugerate, în ceea ce priveşte această cercetare, inclusiv garanţiile de vandabilitate sau adecvarea pentru un anumit scop.

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 15 ani de existenţă, Kaspersky Lab a rămas o companie inovatoare în domeniul securităţii informatice şi oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB şi companii mari. Compania este prezentă în aproximativ 200 de ţări şi protejează peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro.

* Compania a fost poziţionată pe locul patru în clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010". Clasamentul a fost publicat în raportul IDC „Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast and 2010 Vendor Shares - December 2011". Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obţinute din vânzările de soluţii de securitate endpoint în 2010.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Experții Kaspersky Lab au identificat o suprapunere a atacurilor cibernetice între două grupuri, GreyEnergy – care se crede că este succesorul BlackEnergy – și gruparea de spionaj cibernetic Sofacy. Ambii actori au folosit aceleași servere în același timp, dar în scopuri diferite.

Citește tot arrow_forward