Kaspersky Lab – din nou lider în raportul Gartner

23 februarie 2014

Kaspersky Lab a fost numit, pentru al treilea an consecutiv*, "lider" în clasamentul Gartner din 2014, pentru platformele de protecție endpoint. Kaspersky Lab consideră că poziţionarea sa din cel mai recent raport Gartner confirmă, din nou, statutul companiei de furnizor de top de soluţii de protecţie endpoint.

Kaspersky Lab – din nou lider în raportul Gartner

Kaspersky Lab a fost numit, pentru al treilea an consecutiv*, "lider" în clasamentul Gartner din 2014, pentru platformele de protecție endpoint. Kaspersky Lab consideră că poziţionarea sa din cel mai recent raport Gartner confirmă, din nou, statutul companiei de furnizor de top de soluţii de protecţie endpoint.

Gartner Magic Quadrant este un raport anual de cercetare de piață, pe baza unei analize complexe a platformelor de protecție endpoint dezvoltate de cele 18 companii de securitate IT selectate. Acesta poate fi folosit ca un punct de reper pentru companiile care doresc să evalueze furnizorii și produsele din industria de securitate IT și poate juca un rol important în deciziile de cumpărare ale companiilor la nivel global. Gartner evaluează furnizorii în funcţie de două categorii: viziune şi implementare. Analiza viziunii include 8 criterii de evaluare: înţelegerea pieţei, strategia de marketing, strategia de vânzări, strategia de oferte, modelul de afaceri, strategia verticală a industriei, inovarea și strategia geografică. Criteriile pentru analiza execuţiei includ factori precum viabilitatea de ansamblu a furnizorului, reacția la piață/înregistrare, operațiuni, vânzări/stabilirea prețurilor, execuţia de marketing și experiența clienților .

Magic Quadrant clasifică furnizorii selectaţi pentru cercetare în patru grupe: "Lideri", "Aspiranţi", "Vizionari" și "Jucători de nişă". "Liderii" dau dovadă de progres echilibrat și efort în categoriile execuție și viziune. Capacitățile lor în protecția malware avansată, protecția datelor și/sau caracteristicile de administrare ridică ștacheta competitivă pentru toate produsele de pe piață, acestea modelând cursul industriei. Kaspersky Lab a fost inclus în categoria "liderilor", pentru al treilea an consecutiv, pe baza acestor criterii. Compania a continuat să își îmbunătățească poziția în grafic și a fost clasată pe locul al doilea pentru "viziune", printre celelalte companii din categoria liderilor a Magic Quadrant.

Soluția de securitate a companiei - Kaspersky Endpoint Security for Business - a fost recunoscută de către întreprinderile și liderii IT drept o soluție care asigură nu doar detectarea rapidă și precisă a malware-ului, dar integrează şi numeroase instrumente de administrare într-o singură consolă. Unele dintre aceste funcții de administrare a securităţii includ analiza vulnerabilității, administrarea patch-uri, inventarul aplicaţiilor, controlul aplicaţiilor, MDM și criptarea administrată central, file-level și full-disc, cu autentificare preboot pentru hard disk-urile și dispozitivele mobile.

"Scopul nostru este de a face parte dintr-un spațiu virtual sigur și securizat, prin asigurarea protecției optime pentru clienții noștri, și credem că cea mai recentă poziționare a noastră în raportul Gartner Magic Quadrant arată că suntem pe drumul cel bun” a declarat Nikolay Grebennikov, Chief Technology Officer în cadrul Kaspersky Lab. „Aceasta este o mare realizare pentru noi și cred că demonstrează că strategia noastră pe termen lung, de a investi masiv în tehnologii și expertiză, continuă să aducă rezultate foarte bune. Este foarte încurajator să vedem că eforturile noastre sunt recunoscute de liderii în cercetare pe piața de IT", a adăugat  Nikolay Grebennikov.

Raportul Gartner Magic Quadrant pentru platformele de protecție endpoint este disponibil aici.

Pentru informații suplimentare, accesaţi post-ul de pe blogul Kaspersky Business aici: http://business.kaspersky.com/up-and-to-the-right/.

*Gartner, Magic Quadrant pentru platformele de protecție endpoint, Peter Firstbrook, John Girard, Neil MacDonald, 08 ianuarie 2014.

Despre Gartner Magic Quadrant

Gartner nu promovează niciun producător, produs sau serviciu descris în publicaţiile de cercetare proprii şi nu consiliază utilizatorii de tehnologie să aleagă numai producătorii cu cele mai bune calificative. Publicaţiile de cercetare Gartner constau în opinii ale organizaţiei de cercetare a Gartner şi nu trebuie considerate declaraţii de fapt. Gartner nu susţine garanţiile, exprimate sau sugerate, în ceea ce priveşte această cercetare, inclusiv garanţiile de vandabilitate sau adecvarea pentru un anumit scop.

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 15 ani de existenţă, Kaspersky Lab a rămas o companie inovatoare în domeniul securităţii informatice şi oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB şi companii mari. Compania este prezentă în aproximativ 200 de ţări şi protejează peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro.

* Compania a fost poziţionată pe locul patru în clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010". Clasamentul a fost publicat în raportul IDC „Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast and 2010 Vendor Shares - December 2011". Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obţinute din vânzările de soluţii de securitate endpoint în 2010.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward