Leader team broker a creat un program de employee benefits audit care favorizează retenția angajaților din it

19 noiembrie 2019

Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor din România, a creat un serviciu menit să îmbunătățească gradul de retenție al angajaților în industrii cheie.

Leader team broker a creat un program de employee benefits audit care favorizează retenția angajaților din it

Printr-un nivel ridicat de personalizare a beneficiilor, pentru a le face relevante pentru angajați, și printr-o matrice de eficientizare a costurilor pentru companii, programul lansat de Leader Team poate ridica rata de retenție cu 20% -25%, și poate salva pentru companie până la 40% din bugetul investit în pachetul salarial.

Este prima dată când un broker de asigurări inițiază un astfel de program și implică jucători cheie din consultanță în resurse umane, consultanță legală și de GDPR, pentru a crea un program unic, menit să eficientizeze bugetele companiilor și să le ajute să acordeze beneficiile la nevoile reale ale angajaților.

“Acest program de audit al beneficiilor este unul necesar, întrucât implică o examinare în profunzime a beneficiilor pe care le oferă departamentul de resurse umane. Prin acest instrument, auditorul poate recomanda echipei de management a companiei soluții pentru îmbunătăţirea eficienţei programelor existente.  Auditul are o abordare 360 de grade întrucât în astfel de proiecte noi implicăm avocați, specialiști pe domeniul HR, specialiști pe GDPR și pe domeniul fiscal. Pe lângă reducerea costurilor, un astfel de audit reduce riscurile la care este expusa compania” declară Alexandra Durbacă, Director Exectiv Leader Team Broker.

Așa cum se arată în studii recente, după relația cu superiorii, pachetul salarial este a două cauză pentru care oamenii părăsesc un loc de muncă, decizia fiind influențată de viziunea subiectivă asupra raportului dintre munca depusă și recompensa primită.

“În primul rând, în cadrul auditului vom dori să îi ascultăm pe angajați. În acest sens vrem să înțelegem ce își doresc aceștia, care este motivul pentru care au ales să lucreze alături de acea companie. În al doilea rând, vrem să aflăm ce îi motivează, care este mediul din care provin, cum îi putem asista mai bine pentru a înțelege organizația și, mai ales, care este rolul lor”, a declarat Bogdan Oprea, Managing Partner Aventurine România.

Există 2 clase mari de beneficii, cele high risk, beneficii care acoperă și un risc la care este expusă compania (programe de training, asigurare de sănătate) și beneficii low risk,  beneficii menite să motiveze angajații (cadouri, healthy bar- fructe proaspete, abonament la sală etc.).

“Noul context fiscal și de GDPR pune presiuni serioase pe tipul de beneficii care le pot fi acordate oamenilor, cu riscuri cât mai mici pentru companie și angajați. Acum implementarea unui beneficiu nou trebuie să fie analizat și împreună cu un specialist GDPR și cu un consultant fiscal”, explică Alexandra Durbacă, Director Exectiv Leader Team Broker.

Programul de audit de beneficii li se adresează companiilor cu peste 30 de angajați, până la câteva mii, focusul fiind pe industriile cele mai afectate, IT&C, aviație, BPO, dar și banking sau FMCG. Programul include 3 etape, culegerea informațiilor privind programul de beneficii existent, realizarea raportului de audit și prezentarea către management a rezultatelor și propunerea de soluții.

Programul a fost lansat în cadrul evenimentului Strategii pentru Retenția Angajaților și Beneficii Extrasalariale, care a avut loc pe data de 18 noiembrie și care face parte din seria de conferințe organizate de Leader Team Broker pentru specialiștii din resurse umane.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward