Leonardo alege soluția Soft1ERP ca parte a noii strategii pe piața locală

08 septembrie 2015

SoftOne România, unul dintre cei mai dinamici furnizori de servicii ERP și Cloud, împreună cu partenerul său din Cluj-Napoca, ERP Concept Solutions, implementează Soft1 ERP, soluție de business recunoscută la nivel internațional, în cadrul rețelei de magazine de încălțăminte și marochinărie LEONARDO SHOES MARKET SA, ca parte a noii strategii a retailerului pe piața locală.

Leonardo alege soluția Soft1ERP ca parte a noii strategii pe piața locală

SoftOne România, unul dintre cei mai dinamici furnizori de servicii ERP și Cloud, împreună cu partenerul său din Cluj-Napoca, ERP Concept Solutions, implementează Soft1 ERP, soluție de business recunoscută la nivel internațional, în cadrul rețelei de magazine de încălțăminte și marochinărie LEONARDO SHOES MARKET SA, ca parte a noii strategii a retailerului pe piața locală.

Compania a ales soluția oferită de SoftOne datorită funcționalităților specifice industriei în care activează și vizează îmbunătițirea productivității cu cel puțin 35%, optimizarea costurilor, monitorizarea calității produselor, fluidizarea vânzărilor, gestionarea eficientă a stocurilor, optimizarea proceselor de fabricație și distribuție.

“Automatizarea operațiunilor unei companii precum LEONARDO SHOES MARKET SA este o provocare și suntem fericiți să facem parte din noua lor strategie. Instalarea on-premise este cea mai bună alegere în cazul LEONARDO SHOES MARKET SA, întrucât compania are numeroase magazine în toată țara și necesită o infrastructură IT foarte bine pusă la punct. Soft1ERP va asigura rapiditate în operare, configurabilitatea rapoartelor și meniurilor de către useri, flexibilitate, raport cost-functionalități optim, controlul și costurile inventarului, precum și functionalități specifice industriei în care activează”, a declarat Liviu Buligan, Executive Manager, SoftOne România.

 “Procesul de analiză și selecție a soluției ERP a fost unul de lungă durată deoarece eram conștienți de importanța pasului pe care urma să îl facem. Aveam nevoie, pe de o parte, de o soluție matura din punct de vedere tehnologic, dar în același timp capabilă să se muleze pe procesele specifice industriei în care activăm. Alegerea soluției SOFT1 ERP a fost rezultatul unei munci în echipă și doar în momentul în care am fost convinși că putem depăși provocările procesului de implementare am decis să deschidem calea negocierilor finale în vederea achiziționării acestei soluții. Atât în timpul negocierilor cât și acum în perioada de implementare, solicitările noastre au găsit un răspuns prompt, ceea ce ne face să fim încrezători în alegerea făcută”, a declarat Dora Berende, Director General Leonardo Shoes Market SA.

Partenerul SoftOne ERP Concept Solutions beneficiază de o experiență vastă și implementează soluții Soft1 în companii din varii industrii.

SoftOne România are în prezent o rețea dezvoltată de parteneri în toată țara, cu expertiză în vânzarea și implementarea aplicațiilor Soft1. La nivel național, strategia companiei din acest an este de a-și dubla rețeaua de parteneri, pentru a fi prezentă în toate județele.

Soft1 ERP este singura soluție de business din România care funcționează identic atât pe serverul clientului, cât și în Cloud, și care poate fi 100% personalizată. Soluția contribuie semnificativ la optimizarea proceselor operaționale, printr-o interfață utilizator intuitivă, navigare facilă, funcționalități multiple, rapoarte operaționale și de analiză BI.

SoftOne Technologies și filialele sale au peste 14.000 de clienți, 300 de parteneri și peste 1.200 de instalări în Cloud.

SoftOne Romania

SoftOne România și-a început activitatea pe piața locală în 2013, ca subsidiara uneia dintre cele mai dinamice companii din Sud-Estul Europei și unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții software de business (ERP, CRM și BI) – SoftOne Technologies. Compania are sediul central în Atena, Grecia și are b...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward