Luxoft este listată de către Gartner în șase dintre Ciclurile Hype

12 august 2015

Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali, a fost înregistrat ca “Furnizor Model” de către Gartner.

Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali, a fost înregistrat ca “Furnizor Model” de către Gartner, liderul mondial în cercetarea și consultanța în IT, în următoarele analize tehnologice:                            

  • „Ciclul Hype în sectorul Gestionarea tehnologiilor operaționale” (de Kristian Steenstrup, 3 august 2015)
  • „Ciclul Hype în sectorul Industria telecomunicațiilor” (Gyanee Dewnarain, 28 iulie 2015)
  • „Ciclul Hype în sectorul Mașini conectate și Mobilitatea inteligentă” (Thilo Koslowski 21 iulie 2015)
  • „Ciclul Hype în sectorul Asigurări digitale” (Juergen Weiss, 17 iulie 2015)
  • „Ciclul Hype în sectorul Servicii pentru aplicații” (Frances Karamouzis, 16 iulie 2015)
  • „Ciclul Hype în sectorul Securitatea aplicațiilor” (Joseph Feiman, 9 iulie 2015)

Luxoft a fost listată în „Ciclul Hype în domeniul Mașinilor conectate și al Mobilității inteligente 2015” ca furnizor model la categoriile:

  • Servicii de localizare din domeniul Auto
  • Integrarea dispozitivelor mobile în automobile
  • Telematică pentru transport public și sisteme inteligente de transport
  • eCall auto

Compania Luxoft a fost înregistrată ca furnizor model pentru Sistemele auto de eCall în analiza „Ciclul Hype în domeniul Asigurărilor digitale” și pentru Sistemele de navigație publice și Sistemele inteligente de transport în studiul „Ciclul Hype pentru Industria telecomunicațiilor” și în „Ciclul Hype pentru Gestionarea tehnologiilor operaționale.”

De asemenea, Luxoft a fost listată ca furnizor model la categoria  Servicii de testare a aplicațiilor în analiza „Ciclul Hype în sectorul Servicii pentru aplicații” și în secțiunea Servicii profesioniste de securitate a aplicațiilor în cadrul „Ciclului Hype în sectorul Securitatea aplicațiilor.”

„Suntem onorați să primim recunoașterea Gartner pentru activitatea noastră din industriile verticale și cele orizontale cărora ne adresăm. Credem că piața utilizatorului final continuă să impună standarde ridicate în ceea ce privește experiența furnizorilor, și o cerere din ce în ce mai mare a competențelor de tip orizontal. Linia noastră de business din sectorul auto este un exemplu foarte bun al modului în care competențele Luxoft din zona testării și securității aplicațiilor ajută la diferențierea companiei pe piață și la consolidarea ofertei noastre de tip end-to-end”, a declarat Dmitry Loschinin, CEO și Președinte Luxoft.

Despre Ciclul Hype

Ciclurile Hype oferă o reprezentare grafică a maturității și adoptării de tehnologii și aplicații, precum și a modului în care acestea sunt potențial relevante pentru rezolvarea problemelor reale de afaceri și exploatarea de noi oportunități. Metodologia „Hype Cycle” a fost dezvoltată de Gartner, liderul mondial în cercetarea și consultanța în IT, pentru a analiza evoluția tehnologiilor și aplicațiilor în contextul unor obiective de afaceri specifice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward