Maguay organizeaza No Time for Downtime, editia a 11-a

14 septembrie 2013

Maguay organizeaza pe 3 octombrie 2013 cea de-a 11-a editie a No Time For Downtime, unul dintre cele mai reprezentative evenimente pentru piata de IT din Romania.

Maguay organizeaza No Time for Downtime, editia a 11-a

Maguay organizeaza pe 3 octombrie 2013 cea de-a 11-a editie a No Time For Downtime, unul dintre cele mai reprezentative evenimente pentru piata de IT din Romania.

Editia din acest an se bucura de sprijinul partenerilor cunoscuti ca lideri si generatori de tehnologie la nivel global, precum: Intel Corporation, Oracle Corporation, SAP, Symantec Corporation, Fortinet, Promise Technology, Nexenta, Kingston, Aten.

Evenimentul este structurat in doua zone de interes: showcase, in cadrul caruia vor fi realizate demonstratii IT folosind cele mai noi tehnologiile integrate in oferta Maguay, si zona de prezentari, unde reprezentantii Maguay si partenerii evenimentului vor descrie tehnologiile de ultima ora.

“No Time for Downtime a pornit initial ca un eveniment dedicat serverelor, menit sa transfere expertiza si resurse catre companiile din piata locala de IT, care doresc sa-si mareasca eficienta afacerii, prin alegerea de solutii noi pentru infrastructura IT . Tematica evenimentului   s-a dezvoltat pe parcursul anilor corespunzator cu cerintele pietei globale de IT. Ca intotdeauna, No Time For Downtime va fi si anul acesta locul unde vor fi prezentate in premiera noi tehnologii si noi parteneriate, dintre care amintesc colaborarea cu SAP." a declarat Corvin Pughin, Director Comercial, Maguay.

No Time for Downtime este un eveniment dedicat in primul rand specialistilor IT din Romania. Accesul se face pe baza de invitatie si nu presupune nicio taxa de paticipare. Pentru a solicita o invitatie, accesati www. NTFD.ro

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward