Mai puţin de o lună până la cea de-a patra ediţie a Expoconferintei TeCOMM!

08 octombrie 2014

În ultimii ani, jucătorii de pe piaţa comerţului electronic au început să se adapteze tot mai mult nevoilor utilizatorilor şi cerinţelor acestora. Din ce în ce mai multe magazine online îşi concentrează acţiunile spre optimizarea site-urilor şi maximizarea eficienţei pentru a se menţine la nivelul cerinţelor şi al competitivităţii.

Mai puţin de o lună până la cea de-a patra ediţie a Expoconferintei TeCOMM!

În ultimii ani, jucătorii de pe piaţa comerţului electronic au început să se adapteze tot mai mult nevoilor utilizatorilor şi cerinţelor acestora. Din ce în ce mai multe magazine online îşi concentrează acţiunile spre optimizarea site-urilor şi maximizarea eficienţei pentru a se menţine la nivelul cerinţelor şi al competitivităţii.

Optimizarea lanţului logistic este un factor determinant în succesul tranzacţiilor pentru magazinele online. Reducerea costurilor, îmbunătăţirea serviciilor, facilităţile de returnare, creşterea eficienţei sunt condiţii esenţiale pe care retailerii online le impun marilor operatori de transporturi din ţară. Conform unui studiu asupra consumatorului online european, flexibilitatea datei de livrare este, de asemenea, un factor foarte important, 55% dintre consumatori, dorindu-şi o flexibilitate mai mare în alegerea datei de livrare. Deloc surprinzător este faptul că 96% dintre participanţii la studiu doresc să aibă posibilitatea de a urmări statusul comenzii lor prin intermediul alertelor pe e-mail sau direct în contul personal de pe site-ul comerciantului.

Pe 30 şi 31 Octombrie 2014, marii retaileri online din România se reunesc la Cluj Napoca pentru două zile de prezentări şi workshopuri in cadrul Expoconferintei TeCOMM, unde vor primi soluţii cu aplicabilitate imediată pentru orice tip de magazin online. Iar în data de 6 noiembrie va avea loc o primă ediţie la Iaşi, alături de comunitatea magazinelor online din zona Moldovei.

Adrian Mihai este Managing Partner FAN Courier şi vine la TeCOMM pe 30 Octombrie să împărtăşească proprietarilor de magazine online secrete pentru creşterea calităţii serviciilor de livrare şi de procesare a comenzilor online.

FAN Courier este liderul pieţei de curierat rapid intern. Înfiinţată în 1998 de 3 antreprenori  români cu capital 100% autohton, compania deserveşte peste 30,000 de clienţi, atât persoane juridice, cât şi persoane fizice. Având un parc auto de peste 2,300 de autovehicule, o echipă de peste 2,750 de angajaţi şi mai mult de 15,000 de localităţi deservite în termen de 24 de ore, FAN Courier îşi consolidează an de an poziţia de lider de piaţă obţinută încă din 2006, şi pune la dispoziţia clienţilor săi un portofoliu complex de servicii de transport şi logistică:  livrări naţionale (în 1,2,4 sau 6 ore prin serviciul Express Loco, în 24 de ore prin serviciul Standard, prioritară prin serviciul Red Code, în puncte de proximitate din magazine partenere prin serviciul Collect Point), livrări internaţionale, rutier sau aerien, prin parteneriate cu companii de renume.  O serie de servicii adiacente se alătură portofoliului şi oferă clientului posibilitatea de a externaliza un procent semnificativ din procesul logistic: depozitare, ambalare şi expediere prin serviciul Supply Chain, tipărire, envelopare şi expediere prin serviciul Print & Go, returul banilor cash sau în cont bancar prin serviciile Ramburs & Cont Colector, confirmare de primire în timp real prin serviciul ePOD, etc.

FAN Courier vă stă la dispoziţie prin apel la 021.9336, pe www.fancourier.ro, sau la oricare din cele 111 agenţii din întreaga ţară. Aşadar, ORIUNDE, CU PLĂCERE !

FAN Courier este Sponsor Gold la cea de-a patra ediţie TeCOMM şi la prima ediţie TeCOMM Iaşi.

Înregistraţi-vă acum pentru a profita de oferta lunii octombrie! Mai multe informaţii despre eveniment şi despre oferta de care puteţi beneficia la achiziţionarea unui bilet în această perioadă se găsesc pe site-urile http://tecomm.ro/ pentru ediţia din Cluj şi pe iaşi.tecomm.ro pentru ediţia din Iaşi.

TeCOMM is powered by Cargus. Gold Partners: FAN Courier, Mediatic

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward