Manager Financiar eParc, solutia care te ajuta sa-ti optimizezi cheltuielile cu parcul auto! Preturile pornesc de la 3 euro pe luna!

30 septembrie 2014

MANAGER FINANCIAR ePARC este o solutie destinata optimizarii, controlului si reducerii costuriilor cu flota auto. Aplicatia genereaza o varietate de rapoarte destinate analizei manageriale si da posibilitatea urmaririi in timp real a activitatii parcului auto.

Manager Financiar eParc, solutia care te ajuta sa-ti optimizezi cheltuielile cu parcul auto! Preturile pornesc de la 3 euro pe luna!

MANAGER FINANCIAR ePARC este o solutie destinata optimizarii, controlului si reducerii costuriilor cu flota auto. Aplicatia genereaza o varietate de rapoarte destinate analizei manageriale si da posibilitatea urmaririi in timp real a activitatii parcului auto.

Aceasta aplicatie este destinata firmelor mici, mijlocii si mari care doresc sa-si eficientizeze activitatea prin reducerea costurilor cu flota auto.

MANAGER FINANCIAR ePARC vine in intampinarea nevoilor firmei dumneavoastra raspunzand acestora prin facilitarea unei administrari optime a parcului auto, permitand evidentierea/ analiza veniturilor/ cheltuielilor in detaliu si totodata oferind o imagine clara, in timp real, asupra activitatii desfasurate.

Avantaje directe:

  • soferii vor conduce mai responsabil, stiind ca sunt monitorizati permanent.
  • economie carburant: lunar se economisesc aproximativ 20% din cheltuielile pentru combustibil, pentru fiecare vehicul.
  • se reduc numarului de kilometri parcursi si a timpilor de conducere prin optimizarea traseelor.
  • puteti obtine prin negociere cu firmele de asigurari reducerea semnificativa a costurilor pentru politele Casco in ceea ce priveste riscul de furt asigurat, deoarece masina poate fi localizata mai usor si recuperate in caz de furt.
  • reducerea accidentelor cauzate de viteza excesiva, prin monitorizarea vitezei de deplasare.
  • reducerea uzurii vehiculelor, datorita influentei pozitive asupra conducatorului auto, care devine mai responsabil daca vehiculul este monitorizat.
  • cresterea sigurantei bunurilor transportate.

Avantaje indirecte

  • cresterea calitatii serviciilor prin verificarea executarii activitatilor programate, ca de exemplu nerespectarea vizitelor la clienti in detrimentul imaginii firmei.
  • planificare optima si in avans a curselor sau deplasarilor prin alegerea eficienta a vehiculelor disponibile pentru un nou traseu cunoscand pozitiile si starea acestora.
  • we pot detecta toate cursele in interes personal, in timpul sau in afara programului de lucru.
  • reducerea perioadei de inactivitate a angajatilor.
  • generarea de rapoarte relevante privind activitatea soferilor: localizarea, stationarea, foi de parcurs, depasire viteze, etc.
  • definirea pe harta a punctelor de interes si vizualizarea traseelor.

Cui ne adresam?

  • companiilor care detin flote auto si doresc o gestionara optima a acestora.
  • companiilor ce au ca activitate managementul de parcuri auto.
  • companiilor ce au ca domeniu de activitate transporturile.

SOFT EXPERT SRL

Soft Expert Srl ofera clientilor solutii integrate de tip Enterprise Resource Management pentru managementul afacerilor si sisteme de gestionare si administrare a activitatii companiei, de unde se pot urmari toate activitatile pe care operatorii le-au efectuat in sistem. Focalizarea pe eficienta si protejarea afacerilor ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward