MarkDay ’14: Strategii de marketing online în funcţie de cultura ţării!

15 octombrie 2014

Andre Alpar este fondatorul agenţiei germane de SEO şi marketing digital AKM3, specializată în campanii de profil atât pentru Europa, cât şi pentru ţări din afara continentului. Managerul va participa la cea de-a doua ediţie MarkDay în calitate de speaker şi va explora în workshop-ul susţinut viitorul căutărilor online.

MarkDay ’14: Strategii de marketing online în funcţie de cultura ţării!

“If you know the never-changing basics and are able to differentiate between their various elements, then the ever-changing online marketing world isn’t scary anymore but instead full of opportunities.” – Andre Alpar

Andre Alpar este fondatorul agenţiei germane de SEO şi marketing digital AKM3, specializată în campanii de profil atât pentru Europa, cât şi pentru ţări din afara continentului. Managerul va participa la cea de-a doua ediţie MarkDay în calitate de speaker şi va explora în workshop-ul susţinut viitorul căutărilor online.

Andre a transmis câteva mesaje comunităţii specialiştilor de marketing din România. Acesta a vorbit despre influenţa pe care o are cultura unei țări în planificarea unei strategii de marketing online, dacă tot se vorbeşte despre preluarea modelelor de dezvoltare ale Statelor Unite.

În special când e vorba de SUA, trebuie să pregătim de dinainte explicații clare care să evoce înțelegerea și empatia companiilor de acolo cu situația Europei. Trebuie subliniat că nu este peste tot aceeaşi situație şi nici acelaşi context în fiecare țară. De asemenea, dai dovadă de lipsă de perspectivă dacă presupui că fiecare țară preia modelul dezvoltării Statelor Unite; este doar un pas din parcursul spre descoperire. Am observat cazuri în care funcțiile webului se folosesc diferit în fiecare țară, spune Andre.

Localizarea tradițiilor regionale este o strategie obligatorie, iar cele mai bune rezultate se pot obține numai colaborând cu localnici și nativi.”

Andre susţine că este nevoie de foarte multă muncă pentru a atinge excelenţa. Să cercetezi piața, clienții și nevoile lor și să poți veni în întâmpinarea lor solicită mult timp și efort. Trebuie să ai multă voință și putere ca să poți propulsa un start-up la un nivel de ridicat. De asemenea, de obicei un astfel de proiect cere investiții mai ridicate față de cât se estimează inițial.

În data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5* din Cluj Napoca, Andre va vorbi despre cele cele mai importante 5 trenduri ale procesului de căutare. Acesta va explica cum căutarile şi actul de căutare în sine au schimbat modul în care oamenii interacţionează cu calculatoarele.

Alături de Andre vor susţine workshop-uri în cadrul evenimentului: Luke Brynley – Jones (Founder al Our Social Times) , Ilyan Kovatchev (Founder şi Creative Director al ilyan.com) şi Adelina Oprea (Marketing Manager al LaRedoute).

Înregistrează-te acum pentru a beneficia de o reducere de 30 %!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward