MarkDay ’14: Strategii de marketing online în funcţie de cultura ţării!

15 octombrie 2014

Andre Alpar este fondatorul agenţiei germane de SEO şi marketing digital AKM3, specializată în campanii de profil atât pentru Europa, cât şi pentru ţări din afara continentului. Managerul va participa la cea de-a doua ediţie MarkDay în calitate de speaker şi va explora în workshop-ul susţinut viitorul căutărilor online.

MarkDay ’14: Strategii de marketing online în funcţie de cultura ţării!

“If you know the never-changing basics and are able to differentiate between their various elements, then the ever-changing online marketing world isn’t scary anymore but instead full of opportunities.” – Andre Alpar

Andre Alpar este fondatorul agenţiei germane de SEO şi marketing digital AKM3, specializată în campanii de profil atât pentru Europa, cât şi pentru ţări din afara continentului. Managerul va participa la cea de-a doua ediţie MarkDay în calitate de speaker şi va explora în workshop-ul susţinut viitorul căutărilor online.

Andre a transmis câteva mesaje comunităţii specialiştilor de marketing din România. Acesta a vorbit despre influenţa pe care o are cultura unei țări în planificarea unei strategii de marketing online, dacă tot se vorbeşte despre preluarea modelelor de dezvoltare ale Statelor Unite.

În special când e vorba de SUA, trebuie să pregătim de dinainte explicații clare care să evoce înțelegerea și empatia companiilor de acolo cu situația Europei. Trebuie subliniat că nu este peste tot aceeaşi situație şi nici acelaşi context în fiecare țară. De asemenea, dai dovadă de lipsă de perspectivă dacă presupui că fiecare țară preia modelul dezvoltării Statelor Unite; este doar un pas din parcursul spre descoperire. Am observat cazuri în care funcțiile webului se folosesc diferit în fiecare țară, spune Andre.

Localizarea tradițiilor regionale este o strategie obligatorie, iar cele mai bune rezultate se pot obține numai colaborând cu localnici și nativi.”

Andre susţine că este nevoie de foarte multă muncă pentru a atinge excelenţa. Să cercetezi piața, clienții și nevoile lor și să poți veni în întâmpinarea lor solicită mult timp și efort. Trebuie să ai multă voință și putere ca să poți propulsa un start-up la un nivel de ridicat. De asemenea, de obicei un astfel de proiect cere investiții mai ridicate față de cât se estimează inițial.

În data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5* din Cluj Napoca, Andre va vorbi despre cele cele mai importante 5 trenduri ale procesului de căutare. Acesta va explica cum căutarile şi actul de căutare în sine au schimbat modul în care oamenii interacţionează cu calculatoarele.

Alături de Andre vor susţine workshop-uri în cadrul evenimentului: Luke Brynley – Jones (Founder al Our Social Times) , Ilyan Kovatchev (Founder şi Creative Director al ilyan.com) şi Adelina Oprea (Marketing Manager al LaRedoute).

Înregistrează-te acum pentru a beneficia de o reducere de 30 %!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward