Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale

12 Dec 2018

Mastercard (NYSE: MA) și Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) au anunțat săptămâna trecută o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.

Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale

În prezent, verificarea identității online este în continuare condiționată de prezentarea unei dovezi fizice sau digitale, gestionată de o entitate centrală, fie că este vorba despre numărul pașaportului, adresă, numărul permisului de conducere sau despre alte informații pentru autentificare ale utilizatorului. Această condiționare reprezintă o povară imensă pentru consumatori, care trebuie să rețină sute de parole pentru diferite identități și care sunt supuși unor procese complexe prin intermediul cărora trebuie să-și dovedească identitatea și să-și administreze datele. Lucrând împreună, Mastercard și Microsoft și-au propus să le ofere oamenilor o metodă sigură și imediată prin care aceștia să își poată dovedi identitatea digitală, oricând și în orice situație doresc.

Răspunsul la aceste provocări constă într-un serviciu dezvoltat de Mastercard și de Microsoft, care le va permite consumatorilor să introducă, să controleze și să distribuie datele de identitate așa cum își doresc: prin intermediul dispozitivelor pe care le folosesc în fiecare zi.

„Peisajul identității digitale de azi este neuniform, iar ceea ce funcționează într-o anumită țară nu funcționează și în alta. Avem oportunitatea de a dezvolta un sistem care să-i pună pe oameni pe primul loc, oferindu-le control asupra propriilor date de identificare și a locurilor în care acestea sunt folosite. Colaborarea cu Microsoft ne aduce cu un pas mai aproape de a face să devină realitate un serviciu de administrare a identității digitale care să fie interoperabil la nivel global”, a declarat Ajay Bhalla, President, Cyber and Intelligence solutions, Mastercard.

Accesul la o identitate digitală universal recognoscibilă poate oferi experiențe noi și îmbunătățite pentru utilizatori în cadrul interacțiunilor cu diferite business-uri, furnizori de servicii sau cu propria comunitate online, în mai multe domenii, printre care:

„Identitatea digitală reprezintă piatra de temelie a modului în care oamenii trăiesc, muncesc și se joacă în fiecare zi. Credem că oamenii ar trebui să aibă control asupra identității și a datelor digitale și suntem încântați de această primă colaborare cu Mastercard prin intermediul căreia vom da viață unor inovații care să asigure descentralizarea identității digitale”, a declarat Joy Chik, corporate vice president, Identity, Microsoft.

Această inițiativă legată de identitatea digitală ar putea ajuta și la rezolvarea altor provocări comune:

Inițiativa va reprezenta fundația pentru noi servicii Mastercard realizate cu sprijinul Microsoft Azure și va consolida colaborarea cu liderii din comunitățile bancare, ai operatorilor de rețele mobile și ai comunităților guvernamentale. Mastercard și Microsoft își unesc acele forțe care au transformat ambele companii în lideri globali: experiența Microsoft în tehnologia identității și experiența Mastercard în organizarea în siguranță a interacțiunilor digitale într-un ecosistem multiplu complex.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul