MediHelp Internațional reduce semnificativ costurile prin migrarea în cloud-ul Microsoft, în parteneriat cu CRESCENDO

10 septembrie 2014

CRESCENDO, Casa de Soluții IT&C, anunță reușita proiectului de la MediHelp Internațional, ce a constat în migrarea la serviciile cloud Microsoft CRM online 2013 și Microsoft Office 365.   

CRESCENDO, Casa de Soluții IT&C, anunță reușita proiectului de la MediHelp Internațional, ce a constat în migrarea la serviciile cloud Microsoft CRM online 2013 și Microsoft Office 365.   

MediHelp Internațional utiliza, anterior migrării, versiuni mai vechi ale soluțiilor Microsoft CRM și Microsoft Exchange, găzduite pe infrastructura IT proprie și gestionate de către furnizori externi, deoarece compania nu are un departament IT intern dedicat. În lipsa unor echipamente profesionale, soluțiile erau însă greu de gestionat, spaţiul de stocare și de atașament erau limitate, iar situațiile de criză și / sau problemele de securitate nu puteau fi gestionate proactiv. Toate acestea generau întreruperi frecvente / imprevizibile ale funcţionalităţii şi, implicit, frustrări din partea managementului MediHelp Internațional, care considera costurile ca fiind relativ mari și nejustificate pentru nivelul de calitate al serviciilor furnizate.

În urma discuțiilor cu furnizorii şi a analizei alternativelor posibile, contractarea unor servicii de tip cloud computing trecea drept cea mai potrivită soluţie pentru MediHelp Internațional. Pe baza analizelor de cost, MediHelp Internațional a decis trecerea la Microsoft Dynamics CRM Online, practic aceeaşi soluție pentru gestiunea relațiilor cu clienţii folosită anterior, însă contractată printr-un abonament şi accesată de pe infrastructura Microsoft. Aceeași decizie a fost luată și pentru Office 365.

Ca partener pentru implementarea proiectului, MediHelp Internațional a selectat compania CRESCENDO, integrator IT&C cu experiență și partener Microsoft de nivel GOLD: „Cloud-ul se potriveşte perfect pe specificul MediHelp Internațional deoarece ne scapă de grija echipamentelor IT. Mi s-a părut foarte eficient să nu mai printez ofertele către clienţi, ci să le accesez oricând prin Internet.”, afirmă Laura Afrasine, Director General al MediHelp Internațional.

Proiectul a inclus o serie de personalizări pentru Dynamics CRM, precum și integrarea cu site-ul MediHelp Internațional: „La nivel de CRM ne-am orientat cu precădere asupra proceselor de vânzări, însă am început să descoperim și funcționalități utile pentru activitățile de marketing și suport clienți.”, mai afirmă Laura Afrasine. Pentru Office 365, CRESCENDO a definit noile conturi și a realizat migrarea  într-o singură zi, schimbarea trecând astfel aproape neobservată pentru utilizatori.

Având asigurată funcţionalitatea serviciilor de CRM și email, MediHelp Internațional se poate concentra pe atingerea obiectivelor sale, respectiv creșterea portofoliului de clienți și asistența oferită acestora, precum și  educarea publicului larg cu privire la necesitatea unei asigurări private de sănătate cu acoperire internațională. Compania beneficiază de flexibilitate în adăugarea și eliminarea de utilizatori, în funcție de dinamica activității: „Mi-a plăcut acest grad de control pe care îl oferă serviciile de cloud computing ale Microsoft. Fară să fiu o persoană tehnică, pot adăuga foarte ușor un utilizator în sistem, iar acesta să devină activ imediat.”, declară Laura Afrasine. 

Pentru Dynamics CRM Online și Office 365, Microsoft garantează o disponibilitate crescută, de peste 99%, completată prin contractul de suport încheiat cu CRESCENDO. Personalizările și integrările au fost realizate cu contribuția specialiștilor CRESCENDO: “Apreciem faptul că am fost selecționați să contribuim cu expertiza și competențele noastre în obținerea unor rezultate pe măsura așteptărilor partenerului nostru MediHelp Internațional, care prin alegerea făcută, dovedește impactul pozitiv imediat pe care îl poate avea asupra afacerii adoptarea soluțiilor cloud Microsoft.”, afirmă Marius Tulea, Director General al CRESCENDO. 

Despre MediHelp Internațional   

MediHelp Internaţional, activ pe piață din 1999, este cel mai important furnizor de asigurări internaționale private de sănătate din Europa Centrala și de Est. Compania este reprezentant al Bupa Internațional în România, Ungaria și Bulgaria, dar și al altor furnizori consacrați, precum Lamp Insurance. Compania are un portofoliu de peste 5000 de clienţi, atât persoane fizice cât și juridice..

Crescendo

Crescendo

Furnizam aplicatii, solutii si servicii IT&C personalizate, prin care Dvs., clientii nostri, puteti obtine maximum de castig din informatiile de afaceri. Suntem prima companie IT&C din Romania care s-a redefinit ca fiind o casa de solutii. Avand capital 100% romanesc, am pornit la drum ca furnizor de hardware si software. Am adaugat...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Grupările de hacking BlackEnergy și Sofacy sunt considerate doi dintre principalii actori din peisajul modern al amenințărilor cibernetice. În trecut, activitățile lor au dus deseori la consecințe grave, la nivel național. BlackEnergy a provocat unul dintre cele mai cunoscute atacuri cibernetice din istorie, atacând instalațiile energetice ucrainene în 2015, ceea ce a du...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward