Microsoft anunță noi funcționalități în suita Dynamics 365, inclusiv adăugarea tehnologiei AI

23 septembrie 2019

Microsoft aduce noi tehnologii și funcționalități în cadrul portofoliului de aplicații de tip CRM și ERP, așa cum au anunțat oficialii companiei în cursul zilei de astăzi.

Microsoft anunță noi funcționalități în suita Dynamics 365, inclusiv adăugarea tehnologiei AI

Sursa foto: https://dynamics.microsoft.com/en-us/

Cele mai multe dintre acestea folosesc inclusiv inteligența artificială, acesta fiind un segment pe care Microsoft își dorește să îl aducă tot mai aproape de utilizatorii săi, prin familia Dynamics 365 (Customer Insights, Customer Service Insights, Market și Sales Insights).

În cazul modulului dedicat clientului și tranzacțiilor B2B, tehnologiile AI au rolul de a îmbunătăți accesul la date și la utilizarea lor mai eficientă, această funcționalitate fiind disponibilă începând cu data de 1 octombrie. În cazul Product Insights, utilizatorii vor beneficia de acces la o zonă dedicată înțelegerii produsului, precum și creării și definirii proactive a soluțiilor dedicate propriului business pentru a rezolva probleme uzuale.

De asemenea,  Microsoft anunță o nouă funcționalitate în cadrul suitei Dynamics 365, dedicată produselor și activității de Supply Chain Management, ce are menirea de a ajuta clientul să poată vizualiza în timp real inventarul specific unui departament, precum și să poată gestiona activități operaționale ce au în vedere calitatea produselor și serviciilor oferite.

Accesul general la întreaga gamă de noi actualizări va fi disponibil începând cu 1 decembrie 2019.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește tot arrow_forward

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Citește tot arrow_forward