Mobilitate şi eficienţă în lucrul cu documentele, un subiect dezbătut de managerii IT

03 aprilie 2017

Participarea Documenta DMS în cadrul evenimentului CIO Council National Conference 2017 a adus un real câştig invitaţilor care au aflat cât de uşor pot să transforme dosarele, facturile, contractele, arhivele în documente electronice mereu la îndemână şi în siguranţă.

Mobilitate şi eficienţă în lucrul cu documentele, un subiect dezbătut de managerii IT

Participarea Documenta DMS în cadrul evenimentului CIO Council National Conference 2017 a adus un real câştig invitaţilor care au aflat cât de uşor pot să transforme dosarele, facturile, contractele, arhivele în documente electronice mereu la îndemână şi în siguranţă.

Transformarea tehnologică aduce noi provocări organizaţiilor, iar Documenta DMS a fost în mijlocul profesioniştilor şi managerilor IT pentru a încuraja viteza şi mobilitatea cu care azi putem folosi informaţia. Modul de lucru în companii este simplifcat, eficientizat, automatizat datorită aplicaţiei complete pentru controlul şi managementul documentelor, Documenta DMS.

Standul Documenta DMS s-a aflat în antreul sălii unde a avut loc Conferinţa Naţională a Managerilor IT din România, ediţia a V-a - „Digital Era. The urge of business transformation”, desfăşurată la Hotel Radisson Blu, Bucureşti. Participanţii au avut contact direct cu aplicaţia Documenta DMS. Prin intermediul ecranului cu touchscreen, generos de mare, vizitatorii au navigat în aplicaţie şi totodată au primit informaţiile dorite de la membrii echipei Documenta DMS. Astfel, arhivarea electronică, automatizarea facturilor, managementul contractelor, crearea fluxurilor de lucru şi nu numai, au fost subiecte dezbătute la standul Documenta DMS.

Registratura electronică a fost o temă centrală, astfel că organizaţiile care se confruntă cu un volum impresionant de hârtii şi cereri sosite din partea publicului pot apela la soluţia eRegistratura.ro, un produs al Documenta DMS, care controlează automat întreg circuitul documentului. Angajaţii câştigă timp prin eficientizarea modului de lucru, publicul completează formularele tipizate şi consultă stadiul unei cereri online, de acasă sau de la birou.

Ediţia din acest an a Conferinţei Naţionale a Managerilor IT din România a reunit peste 200 de profesionisti, experti, lideri de afaceri si manageri IT, CIOs si COOs, cu scopul de a discuta despre o noua viziune asupra lumii afacerilor în Era Digitală, ai cărei piloni principali sunt serviciile de Cloud, noile tehnologii de productivitate şi mobilitate, precum şi analiza datelor, care au un impact major asupra proceselor, produselor şi modului în care interacţionăm atât în cadrul companiei, cât şi în exteriorul acesteia.

Documenta DMS este aplicaţia completă pentru controlul şi managementul documentelor care integrează toate procesele şi funcţionalităţile necesare pentru a eficientiza şi îmbunătăţi timpul de lucru.

INFRASOFT

Infrasoft este o companie românească cu capital privat 100%, lider în România în domeniul soluţiilor de stocare, de arhivare şi management (date şi documente), având mai mult de 10 de ani de experienţă pe piaţa românească. Aplicaţiile de management al documentelor acoperă necesităţile legate de î...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile inteligente care gestionează mii de documente în companii

Aplicațiile software cu rol în managementul documentelor sunt prezente în tot mai multe tipuri de companii și industrii la nivel global. Pentru utilizatorii „maturi”, ele au devenit absolut vitale, în timp ce pentru departamentele sau start-up-urile care le achiziționează pentru prima dată  se poziționează cu succes în lista priorităților.

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward