Napochim-Bellplast isi reaseaza operatiunile cu Neomanager

12 Sep 2013

Mixand experienta de peste 60 de ani si traditia Napochim in produse din mase plastice cu spiritul inovativ, managementul modern si abordarea pragmatica, orientata pe cerintele pietei, asigurate de echipa de management Bellplast, compania rezultata in urma fuziunii Napochim-Bellplast mizeaza pe software de afaceri ERP furnizat de Transart pentru managementul operatiunilor.

Napochim-Bellplast isi reaseaza operatiunile cu Neomanager

Mixand experienta de peste 60 de ani si traditia Napochim in produse din mase plastice cu spiritul inovativ, managementul modern si abordarea pragmatica, orientata pe cerintele pietei, asigurate de echipa de management Bellplast, compania rezultata in urma fuziunii Napochim-Bellplast mizeaza pe software de afaceri ERP furnizat de Transart pentru managementul operatiunilor.

Am ales Transart avand in spate o lunga istorie Bellplast-Transart: cunosteam oamenii din echipa de suport ERP si stiam ca ma pot baza pe sprijinul si implicarea lor. Am incredere in evidentele si rapoartele livrate de Neomanager (vanzari, stocuri, productie, contabilitate, imobilizari, salarizare) si … mi-a placut ideea de a putea refolosi rapid si la costuri reduse instrumentele software de evidenta si control al afacerii pe care le-am perfectionat si personalizat pe parcursul ultimilor ani in cadrul Bellplast.” a declarat dl. Ion Pascanu - Director General Napochim-Bellplast.

Printre obiectivele pe care conducerea Napochim le-a vizat prin implementarea Neomanager 7, amintim:

Prin implementarea Neomanager 7 la Napochim s-au rezolvat si o serie de alte tematici punctuale, dar relevante pentru client, cum sunt:

“Implementarea a decurs fara probleme iar la acest capitol nu am decat cuvinte de lauda pentru oamenii si serviciile oferite de Transart. In ce priveste relatia cu un furnizor de software ERP, pe langa relatia directa cu producatorul aplicatiei, importante sunt doua aspecte legate de suport: 1. sa ti se raspunda rapid cand semnalezi o problema si 2. sa ti se propuna o solutie pentru problema ta. Iar asta s-a intamplat in relatia noastra cu Transart de pana acum.”  a mai declarat dl. Ion Pascanu

O serie de alte companii de prestigiu la nivel national si regional utilizeaza cu succes sistemul ERP de la Transart: Agro Ardeal, AgroInvest, Anticor, Astor Com, Bertis, Bronto, Campack, Celina Ziarul Piata, Datacor, DecoMob, Divertis Shop, Dorsan, DST Industries, Electric Group, Electroglobal, Eurocompozite, Europan, Eximtur, Extruplast, Hypericum Impex, Icelandia Fabrica de Gheata, Indis Partener, Knox Group, Koldtex, Logicode, Madd Electronics, Maravet, Maxoll, Mobexpert, Motilor Pralina, MVA Chemie, NICOLE-MI SERV SRL, Novalex, Perfect Seal, PGA Electric, Pombis, Prodglob, ReAlGlass, Rompolykem, Salice, Simultan, Sondex, Star Lubricants, Top C&S Distribution, Toptools, Transcarpatica, Triamob, Valpet, Wooden Technic.

Despre Napochim-Bellplast

Infiintata in anii '50, Napochim S.A. s-a dezvoltat in permanenta, potentialul tehnic si uman cunoscand un progres continuu. Cu peste 3500 produse in nomenclator, Napochim se situeaza printre cele mai cunoscute firme prelucratoare de mase plastice din Romania. Legaturile Napochim cu firme din intreaga lume, modernizarea tehnologiei si asimilarea de noi produse aliniate la standardele europene sunt completate acum cu inovatia si pragmatismul Bellplast.

Bellplast este companie privata specializata in productia de profile decorative din plastic pentru faianta si gresie, profile tehnologice, profile de cada, respectiv productia unei game complete de usite de vizitare si rame de aerisire cu si fara plasa. Prin utilajele de ultima generatie importate din Germania, know-how-ul implementat, pregatirea tehnica de inalt nivel a specialistilor, dar mai ales preocuparea constanta pentru gasirea celor mai eficiente solutii de automatizare în productie, toate acestea au contribuit la optimizarea costurilor si implicit preturi de vanzare competitive pentru produsele Bellplast.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul