NETOPIA Payments a procesat peste 1 milion de plăți digitale pe lună în primul semestru al anului, în creștere cu 45% față de 2017

09 august 2018
NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a intermediat peste 6,5 milioane de tranzacții digitale în primele șase luni ale anului 2018, în creștere cu 45,43% față de aceeași perioadă a anului trecut. Valoarea totală a tranzacțiilor procesate de companie în perioda menționată a depășit 171,4 mil. euro, în creștere cu 30% comparativ cu primul semestru din 2017.

Potrivit datelor centralizate de companie, din totalul plăților digitale intermediate în primele șase luni, aproape 3,6 milioane au fost tranzacții online efectuate cu cardul, în creștere cu 46,25%, față de aceeași perioadă a anului precedent. Valoarea medie a unei plăți a scăzut cu circa 10% față de anul trecut, de la 51 la 45 de euro. De asemenea, două treimi dintre clienți au făcut mai mult de o plată în intervalul de timp menționat.

Creștere de 15% a plăților de pe dispozitivele mobile, până la 50% din total

Conform reprezentanților companiei, în primul semestru al anului, plățile de pe dispozitive mobile au crescut cu 15%, înregistrând aceeași pondere ca cele realizate de pe desktop, respectiv 50%. Cei care au efectuat tranzacții folosind un dispozitiv mobil cu sistem de operare Android au fost de 2,2 ori mai mulți decât utilizatorii iOS. Pe de altă parte, la plățile efectuate de pe desktop, utilizatorii Windows au fost de 15 ori mai mulți decât cei care au folosit macOS.

Jumătate dintre plățile înregistrate în primul semestru al anului au fost realizate de pe dispozitive mobile, semn că procesul de plată a devenit un lucru simplu și la îndemână pentru utilizatorii serviciilor NETOPIA Payments. Din ce în ce mai mulți români aleg să folosească plățile electronice pentru tranzacțiile de zi cu zi, iar misiunea noastră este să le asigurăm în continuare cele mai inovative, sigure și ușor de utilizat instrumente digitale de plată”, a declarat Antonio Eram, CEO și Fondator al NETOPIA Payments.

Potrivit NETOPIA Payments, 40% din totalul tranzacțiilor au fost făcute de persoane cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, urmați de cei cu vârsta între 35 și 44 de ani (26%) și de tinerii între 18 și 24 de ani (12%). Preferințele legate de plată depind foarte mult de vârsta cumpărătorilor, astfel că cei cu vârsta până în 24 de ani au preferat să facă plăți în jurul prânzului (12-13 PM), în timp ce segmentul cel mai activ (25-34 de ani) a preferat orele dinaintea prânzului, în intervalul 10 AM – 12 PM.  Plățile au fost făcute în principal de bărbați (62%), pe când femeile au avut avut o pondere de 38%.

În ceea ce privește topul județelor care au generat cele mai multe tranzacții, pe primul loc se află Bucureștiul cu 42% din total, urmat de Cluj, cu 12%, Timiș (6%), Iași (5%), Brașov (4%) și Sibiu (3%). La polul opus, printre județele cu cel mai mic număr de tranzacții, în primele șase luni ale anului, se află Vaslui și Mehedinți, cu o pondere de 0,2% din total.  

netopia-payments-a-procesat-peste-1-milion-de-plati-digitale-pe-luna-in-primul-semestru-al-anului-in-cres 

2018-08-09 12:15:04 

NETOPIA Payments a procesat peste 1 milion de plăți digitale pe lună în primul semestru al anului, în creștere cu 45% față de 2017

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

ContentSpeed: Magazinele online își pot crește vânzările cu 20-30% în perioada sărbătorilor de iarnă

Deși finalul de an este încărcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vânzărilor totale este semnificativ, dacă retailerii dispun de o strategie de marketing bine pusă la punct.

citeste tot

Amadeus menține o tendință de creștere pozitivă în trimestrul al treilea al anului

Amadeus IT Group S.A a realizat un profit ajustat de 886,6 milioane EUR în primele nouă luni ale anului 2018, reprezentând o creștere cu 5,1% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile Amadeus au crescut cu 4,6% până la 3.683,8 milioane EUR, în timp ce EBITDA a crescut cu 8,6% până la 1.588,0 milioane EUR.

citeste tot

IT-ul, partener de nădejde al sportului. Compania românească EXE Software ne arată cum domeniul tehnic poate fi un sprijin pentru performanță

EXE Software devine sponsorul echipei de curse de motociclism viteză Team BMR, definitivând un parteneriat inedit pentru următorul an. Astfel, asocierea dintre cele doupă părți ne arată că poate exista un numitor comun între domenii aparent total diferite: IT și sportul cu motor.

citeste tot