Syscom Digital îți arată cum să îți adaptezi tehnologic comunicarea de brand într-o lume aflată în continuă mișcare

09 august 2018

Succesul campaniilor de marketing în 2018 continuă să fie definit de nivelul de personalizare a comunicării, de viralizare și comunități, dar și de crearea experiențelor originale cu ajutorul noilor device-uri și tehnologii. Brandurile care integrează aceste atribute în comunicarea lor vor avea parte nu doar de atenția, dar și de încrederea consumatorilor.

 Syscom Digital îți arată cum să îți adaptezi tehnologic comunicarea de brand într-o lume aflată în continuă mișcare

“Noi înțelegem că publicitatea și felul în care se fac vânzările vor fi tot mai puternic influențate de tehnologii și experiențe targetate către consumatori care, la rândul lor, sunt tot mai implicați în relația cu brandurile și caută povești de succes și autenticitate. Totul se învârte în jurul conținutului și a modului în care interacționăm cu userii, iar când acestea sunt construite cu ajutorul celor mai noi device-uri, experiența este una unică, inegalabilă.“, declară Maia Novolan, managing director Syscom Digital, agenție care, combinând instrumente și tehnologii interactive cu mediul digital, implementează în România proiecte unice de consumer interaction și marketing experiențial.

Din recuzita proprie a agenției fac parte multiple device-uri: infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat, diverse booth-uri experiențiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360° și chiar drone.

Unul dintre cele mai apreciate și mai des utilizate device-uri este 3Senser. Conceput pentru afișaj dinamic, device-ul 3Senser se poate personaliza în întregime. Este dotat cu cameră, touchscreen cu cel puțin două atingeri simultane, suflante de aer și imprimantă pentru fotografii în format fizic.

Totemurile 3Senser pot avea diferite forme și utilități și pot integra o serie de componente, în funcție de cerințe. Astfel, se pot adăuga cititoare de coduri de bare, kinect, imprimantă termică, senzori de mișcare, sisteme audio și multe altele. În plus, device-ul generează conținut în format foto, gif, video și slow motion.

Proiectate pentru a fi expuse în general în zone publice pentru brand engagement, dispozitivele digitale interactive diminuează semnificativ granița dintre digital și real. Prezența numai în online sau numai în offline nu mai reprezintă o opțiune pentru brandurile de astăzi care urmăresc să le ofere consumatorilor experiențe inedite prin care să îi fidelizeze.

“Abilitatea de a livra o experiență consistentă pe mai multe canale simultan, interacționând cu consumatorii prin intermediul diferitelor device-uri pe care aceștia le folosesc face astăzi diferența dintre brandurile adaptate și cele rămase în urmă. Cu divizia de Experiential construim în prezent o multitudine de device-uri dedicate interacțiunii dintre consumatori și branduri în magazine, la raft și în spațiile adiacente. Este esențial pentru retaileri și branduri să se folosească de această tendință și să transforme experiența de cumpărare într-una pe cât de user-friendly și eficientă, pe atât de spectaculoasă.”, concluzionează Maia Novolan.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Atacatorul poate porni camerele video de la distanță și obține imagini live din locuințele în care sunt amplasate și le poate da diverse comenzi. Modelul este suficient de bine vândut pentru a stârni interesul criminalilor informatici, aplicația de instalare a camerei fiind descărcată de peste 100.000 de utilizatori, doar din magazinul Google Play. Cercetările Bitdefend...

Citește tot arrow_forward

Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

SocrateERP de la BITSoftware este 100% pregatit pentru a raspunde firmelor din distributie, care doresc să integreze si sa automatizeze toate procesele și canalele de distributie, cu functionalitati care acopera de la aprovizionare, optimizarea stocurilor si depozitelor, gestiunea comenzilor si a vanzarilor, optimizarea livrarii, controlul preturilor, marjelor si discounturilor, gestiunea financ...

Citește tot arrow_forward