Noi cumpărători pentru magazinele online

29 iunie 2014

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Astfel, 86% dintre băieții adolescenți (la nivel internațional) au inițiat cumpărături online în primăvara acestui an, comparativ cu 72%, așa cum arătau cifrele anului trecut.

Cele mai importante platforme care atrag băieții tineri sunt Amazon (34%) și eBay (8%), în timp ce fetele urmăresc cu interes magazinele online de fashion.

Avantajele plății rapide, creșterea acțiunilor de securitate a tranzacțiilor și procesarea în timp extrem de scurt a comenzilor sunt cele care conving tot mai mulți consumatori să înlocuiască magazinele tradiționale cu cele online. De asemenea, campaniile de promovare și de discount sunt mult mai des întâlnite în cazul platformelor de e-commerce decât în magazinele fizice.

Industria plăților electronice: noi jucători, noi învinși

Ecosistemul plăților electronice, care au în prim plan cardurile de cumpărături înseamnă mult mai mult decât branduri internaționale precum MasterCard, American Express sau Visa.

Este vorba despre un set de jucători ai acestei industrii, care include procesatori de plăți, intermediari, cei care facilitează dezvoltarea tehnologică sau cei care oferă servicii ce sprijină companiile în procesele de implementare a sistemelor noi de plată.

Un articol publicat recent în publicația de business Business Insider aduce în discuție una dintre cele mai noi tendințe din Silicon Valley, și anume anticiparea unei nevoi în această direcție. Acesta este și motivul pentru care companii din zonă au decis să se implice activ și să creeze noi competitori pentru brandurile deja existente, introducând servicii dedicate pentru zonele online, mobile sau pentru serviciile bazate pe cloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Atacatorul poate porni camerele video de la distanță și obține imagini live din locuințele în care sunt amplasate și le poate da diverse comenzi. Modelul este suficient de bine vândut pentru a stârni interesul criminalilor informatici, aplicația de instalare a camerei fiind descărcată de peste 100.000 de utilizatori, doar din magazinul Google Play. Cercetările Bitdefend...

Citește tot arrow_forward

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward