Noi planuri de investiții pentru Entersoft SA

08 iulie 2014

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevăzut pentru investițiile în cercetare și dezvoltare, în perioda 2014-2016, este estimat să ajungă la 5 milioane euro. Extinderea departamentului R&D a început deja, cu o creștere planificată a numărului de angajați cu 50%. Noile produse se vor focaliza pe adăugarea de valoare, creșterea competitivității și susținerea creșterii clienților internaționali ai Entersoft. Concret, produsele aflate în extindere și dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bază ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât și din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.

Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a  Entersoft Business Suite. Produsul de bază al Entersoft vizează îmbunătățirea abilității clienților de a derula afaceri internaționale, cu module care permit operarea eficientă pe piețele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere și intensificarea activității pe verticale economice precum producție, transporturi, instituții private de învățâmânt, cu soluții și produse care vor aduce clienților valoare adăugată în creșterea competitivității.

Extinderea internațională a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încă de la început. Alături de Atena, compania operează birouri la Sofia și București, iar din septembrie 2014 și în Dubai, după doi ani de prezență prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piețe externe.

Entersoft este listată la Bursa din Atena și în ultimii ani a achiziționat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft și Alpha Software Solutions, pentru a-și consolida poziția în servicii, comerț electronic, soluții informatice pentru educație și sector public.

Entersoft Romania

Entersoft România a fost fondată în anul 2008 și este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Re...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Entersoft Mobile SFA

Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o aplicatie cuprinzatoare...

Citește tot arrow_forward
Entersoft CRM

Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii. Entersoft CRM permite ...

Citește tot arrow_forward
Entersoft WMS

Complete computerizing of the storage facilities by managing: multi-species groups barcodes, multiple packaging management (n) of each species - Hierarchy packaging (n Hierarchies per species), bar codes printers, Positioning labels - Palette -...

Citește tot arrow_forward
Entersoft Retail

Entersoft Retail® este un produs conceput special pentru activitatea de comerț cu amanuntul, ofera functionalitati hibride (online si offline) si este integrat complet cu soluțiile Entersoft din tip ERP, CRM si E-Commerce. Soluția automatizeaz...

Citește tot arrow_forward
Entersoft Expert

Entersoft Expert® este un sistem software ''ready-to-run'', integrat cu sistemele de tip CRM, Retail, Mobile, E-Commerce si Business Intelligence de pana la 10 utilizatori concurenti. Poate inlocui orice alt software ERP existent, in cel mai scu...

Citește tot arrow_forward
Entersoft Business Suite

Entersoft Business Suite® este o solutie integrata, dedicata managementului tuturor activitatilor unei companii pe baza functionalitatilor avansate de ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce si business Intelligence. Suita permite automatizarea si o...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward