Noi planuri de investiții pentru Entersoft SA

08 iulie 2014

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevăzut pentru investițiile în cercetare și dezvoltare, în perioda 2014-2016, este estimat să ajungă la 5 milioane euro. Extinderea departamentului R&D a început deja, cu o creștere planificată a numărului de angajați cu 50%. Noile produse se vor focaliza pe adăugarea de valoare, creșterea competitivității și susținerea creșterii clienților internaționali ai Entersoft. Concret, produsele aflate în extindere și dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bază ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât și din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.

Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a  Entersoft Business Suite. Produsul de bază al Entersoft vizează îmbunătățirea abilității clienților de a derula afaceri internaționale, cu module care permit operarea eficientă pe piețele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere și intensificarea activității pe verticale economice precum producție, transporturi, instituții private de învățâmânt, cu soluții și produse care vor aduce clienților valoare adăugată în creșterea competitivității.

Extinderea internațională a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încă de la început. Alături de Atena, compania operează birouri la Sofia și București, iar din septembrie 2014 și în Dubai, după doi ani de prezență prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piețe externe.

Entersoft este listată la Bursa din Atena și în ultimii ani a achiziționat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft și Alpha Software Solutions, pentru a-și consolida poziția în servicii, comerț electronic, soluții informatice pentru educație și sector public.

Entersoft Romania

Entersoft România a fost fondată în anul 2008 și este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Re...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward