Noi planuri de investiții pentru Entersoft SA

08 Jul 2014

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

Noi planuri de investiții pentru Entersoft SA

După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.

Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevăzut pentru investițiile în cercetare și dezvoltare, în perioda 2014-2016, este estimat să ajungă la 5 milioane euro. Extinderea departamentului R&D a început deja, cu o creștere planificată a numărului de angajați cu 50%. Noile produse se vor focaliza pe adăugarea de valoare, creșterea competitivității și susținerea creșterii clienților internaționali ai Entersoft. Concret, produsele aflate în extindere și dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bază ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât și din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.

Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a  Entersoft Business Suite. Produsul de bază al Entersoft vizează îmbunătățirea abilității clienților de a derula afaceri internaționale, cu module care permit operarea eficientă pe piețele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere și intensificarea activității pe verticale economice precum producție, transporturi, instituții private de învățâmânt, cu soluții și produse care vor aduce clienților valoare adăugată în creșterea competitivității.

Extinderea internațională a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încă de la început. Alături de Atena, compania operează birouri la Sofia și București, iar din septembrie 2014 și în Dubai, după doi ani de prezență prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piețe externe.

Entersoft este listată la Bursa din Atena și în ultimii ani a achiziționat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft și Alpha Software Solutions, pentru a-și consolida poziția în servicii, comerț electronic, soluții informatice pentru educație și sector public.

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul