Softlead.ro anunță lansarea celor mai noi module de identificare a soluțiilor software din cadrul platformei

09 iulie 2014

Lansată în urmă cu un an pe piața din România, prima platformă dedicată aplicațiilor software trece la nivelul următor. Folosind experiența acumulată alături de cele aproape 250 de companii listate, prin promovarea produselor și serviciilor software dedicate, precum și prin generarea primelor lead-uri pentru achizitori români, www.softlead.ro introduce un sistem de filtrare a produselor, având în vedere c

Lansată în urmă cu un an pe piața din România, prima platformă dedicată aplicațiilor software trece la nivelul următor. Folosind experiența acumulată alături de cele aproape 250 de companii listate, prin promovarea produselor și serviciilor software dedicate, precum și prin generarea primelor lead-uri pentru achizitori români, www.softlead.ro introduce un sistem de filtrare a produselor, având în vedere cele mai importante caracteristici ale aplicațiilor software și ale procesului de achiziție.

Prin acest modul, achizitorii pot ajunge mult mai facil la identificarea soluției informatice de care au nevoie pentru a optimiza și de a eficientiza fluxurile de lucru din propriile companii, fără a face apel la cunoștințe tehnice avansate. Sistemul de identificare a soluției software ideale pentru achizitor pornește de la un set de criterii: domeniul de activitate (exemplu: administrație publică, agricultură, arhitectură, bănci, educație, horeca, transporturi etc.), în care se încadrează, tipul aplicației (CRM, SFA, ERP, BI, BPM etc.),  preferința pentru un anumit furnizor sau tipul de servicii complementare.

Din punctul de vedere al conturilor corporate pentru companiile de software listate pe www.softlead.ro, acestea beneficiază de instrumente de monitorizare a performanței în campanii de marketing și de vânzări, prin personalizarea modulului de generare de lead-uri intern. De asemenea, din acest moment, Softlead.ro permite companiilor de software din România vânzarea produselor dedicate prin intermediul platformei, beneficiind de flexibilitate în stabilirea politicilor de preț și a canalului de distribuție.

Noua versiune a platformei pune accent pe activitățile de promovare și de vânzare a soluțiilor software în contextul unei segmentări avansate a publicului consumator direct interesat, prin păstrarea zonelor de informare (articole, comunicate de presă, evenimente) și prin posibilitatea permanentă de acces la suport tehnic. „www.softlead.ro avea nevoie de o imagine nouă și de un set complet de funcționalități, pentru a aduce cât mai aproape producătorii de aplicații software de tipologia de public extrem de bine segmentată pe care o vizează. Maturizarea proiectului, prin experiența acumulată, a dus la reorganizarea celor mai importante zone considerate de maxim interes pentru companiile de software listate până în prezent”, Alexandra Roată, Managing Partener, Softlead.ro.

Despre Softlead.ro

Softlead este prima platforma integrata dedicata produselor de tip software din Romania: aplicatii, SaaS, Content Management System (CMS), Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), soft-uri dedicate dezvoltarii si managementului organizational, educative, de management al informatiilor, dedicate gestiunii stocurilor,  din domeniul juridic, multimedia, precum si multe altele.

Softlead cuprinde o baza de date de peste 420 de soft-uri insotite de un set complet de functionalitati, descrieri, demo-uri, precum si datele de contact ale companiilor producatoare.

Toti utilizatorii platformei pot identifica, in functie de filtrele de selectie date, aplicatia de tip software care se potriveste cel mai bine business-ului dezvoltat sau propriilor planuri de promovare.

Cu ajutorul www.softlead.ro, utilizatorii vor reusi optimizarea timpului de cercetare a nisei vizate, prin aplicarea filtrelor de selectie potrivite sau prin intermediul contentului specializat (advertoriale, comunicate de presa, evenimente actualizate).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward

Peste 900.000 de utilizatori au fost vizați de malware pretinzând a fi jocuri video populare, în decurs de un an

Infractorii cibernetici profită de cererea tot mai mare de jocuri video, distribuind malware prin intermediul unor pretinse copii ale celor mai populare, arată o cercetare Kaspersky. Peste 930.000 de utilizatori au fost vizați de astfel de atacuri, în ultimele 12 luni, între iunie 2018 și începutul lunii iunie 2019. Peste o treime dintre atacuri s-au concentrat pe numai trei ...

Citește tot arrow_forward

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat reapariția amenințării informatice Triout, specializată în colectarea de informații de pe telefonul mobil – apeluri telefonice, mesaje, fotografii, videoclipuri și coordonate GPS, într-o aplicație populară de VPN pentru Android, descărcată din Google Play de 50 milioane de ori și cu peste un m...

Citește tot arrow_forward