Noile soluţii Oracle Data Cloud şi Data-as-a-Service redefinesc organizaţiile care se bazează pe date

24 iulie 2014

Pentru a ajuta utilizatorii de business să ia decizii mai inteligente şi mai informate la nivelul întregii organizaţii, Oracle a anunţat Oracle Data Cloud şi două noi soluţii: Oracle DaaS for Marketing şi Oracle DaaS for Social.

În economia digitală, datele susţin capacitatea companiilor de a crea noi servicii şi produse. Această proliferare a canalelor sociale, a dispozitivelor mobile şi tehnologiilor bazate pe senzori, alături de separarea datelor de aplicaţiile care le folosesc, crează noi oportunităţi pentru companiile inovatoare de a obţine avantaje competitive prin folosirea datelor. Cândva limitate la datele interne, companiile pot acum să obţină informaţii importante despre procesele de business prin conectarea la surse externe de date pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi eficienţa operaţională. Oracle anunţă combinarea serviciului său BlueKai Audience Data Marketplace cu alte servicii de date Oracle pentru a crea Oracle Data Cloud, o platformă care le oferă clienţilor acces la soluţii data-as-a-service (DaaS) de vârf, care include Oracle Data as a Service for Marketing şi Oracle Data as a Service for Social.

“Separarea datelor de aplicaţiile SaaS a mărit capacitatea unui utilizator de business de a activa informaţii obţinute din surse externe de date, ceea ce duce la oferirea de experienţe mai captivante şi personalizate pentru fiecare client,” a declarat Omar Tawakol, director general şi vicepreşedinte Oracle Data Cloud.

“IDC consideră data as a service ca fiind o categorie în creştere, care abordează nevoile de business în timp real, pentru a folosi o gamă largă de surse externe de date şi şi optimizează rezultatele pentru a oferi concluzii care permit acţiuni informate,” a declarat Robert Mahowald, vice preşedinte, SaaS & Cloud Software, IDC.

Informaţiile esenţiale

  • Pentru a ajuta utilizatorii de business să ia decizii mai inteligente şi mai informate la nivelul întregii organizaţii, Oracle a anunţat Oracle Data Cloud şi două noi soluţii: Oracle DaaS for Marketing şi Oracle DaaS for Social.
  • Oracle Data Cloud este o platformă DaaS care include cele mai importante soluţii de date Oracle şi nou-achiziţionata soluţie BlueKai Audience Data Marketplace, oferindu-le clienţilor soluţii de încredere pentru utilizarea la maximum a datelor externe în scopuri de marketing sau în reţele sociale.
  • Oracle DaaS for Marketing, disponibilă printr-un nou model de abonament, le ofera specialiştilor în marketing acces la o gamă vastă şi diversă de date anonime la nivel de utilizator, din surse online, offline şi mobile. Datele sunt preluate de la surse de incredere, validate, pentru a proteja respectarea regulilor de intimitate şi securitate informatică.
  • Oracle DaaS for Social, cu disponibilitate limitată, asigură o categorizare şi îmbogăţire a datelor nestructurate din organizaţii şi reţele sociale, oferind informaţii despre clienţi, competitori şi tendinţe de piaţă.
  • Prin soluţiile Oracle DaaS, clienţii pot conecta şi activităţile din compania proprie cu surse externe de date care respectă reglementările comerciale şi pe cele referitoare la protejarea informaţiilor personale. Combinaţia de surse de date externe şi interne poate fi de asemenea folosită pentru analize şi modelare mai profunde.

Oracle Data as a Service: Mai multe date, mai multe informaţii analitice

  • Soluţiile Oracle DaaS oferă servicii de colectare de date, extragere de valori, mangement al drepturilor şi activare de date pentru a obţine informaţii utile departamentelor de marketing, vânzări şi service.
  • Mai mult, soluţiile Oracle DaaS le oferă companiilor o flexibilitate mărită, permiţându-le să se conecteze la aplicaţii şi la alte platforme Oracle Cloud.
  • Oracle DaaS for Marketing ajută organizaţiile să îmbunătăţească experienţa multi-canal a clienţilor prin implicarea ţintită de marketing care unifică informaţiile despre clienţi şi audienţa la nivelul întregii companii.
    • Cu acces la peste 1 miliard de profile la nivel global, Oracle DaaS for Marketing este cea mai mare piaţă de date din lume. Aceasta le oferă organizaţiilor posibilitatea de a prospecta şi a livra publicitate şi conţinut relevant pe canale online, mobile, de căutare, reţele sociale şi video.
    • Mai mult, Oracle DaaS for Marketing le oferă specialiştilor în marketing acces la cel mai mare ecosistem de peste 300 de parteneri de date şi de activare pentru online, mobile, căutare şi marketing social.
  • Oracle DaaS for Social ajută companiile să beneficieze de cantitatea mare de date generate de platformele sociale şi îmbunătăţeşte datele nestructurate sociale ale companiei. Informaţiile pe care Oracle DaaS for Social le oferă prin procesarea sofisticată a textului brut provenit din surse publice şi sociale pot fi combinate cu alte date structurate pentru a oferi informaţii de business foarte relevante.
    • Oracle DaaS for Social oferă date compilate din peste 700 milioane de mesaje sociale zilnic, provenite din peste 40 de milioane de site-uri de ştiri şi ale reţelelor sociale.
    • Oracle DaaS for Social foloseşte o puternică soluţie de analiză de text pentru a extrage sensul şi contextul conţinutului analizat, ceea ce le oferă companiilor puterea să acţioneze adecvat, pe baza unor concluzii extrase din cantităţi masive de date nestructurate.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

56% dintre organizațiile din România ar apela prima dată la furnizorul lor de securitate cibernetică, după un atac

Pe de altă parte, conștientizarea provocărilor cu care se confruntă investigatorii cibernetici în munca lor îi determină pe factorii decidenți din domeniul IT, din organizațiile din Europa, să înțeleagă nivelul de pregătire necesar pentru a le face față în fiecare zi, peste jumătate dintre participanți (51%, respectiv 56%, în România) declarâ...

Citește tot arrow_forward

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward