One United Properties alege soluții digitale pentru prezentarea ofertelor imobiliare

15 octombrie 2020

Bright Spaces semnează parteneriatul cu One United Properties, care devine primul dezvoltator care își va putea prezenta portofoliul complet de spații de birouri prin platforma creată de startup-ul PropTech. Odată cu implementarea soluției digitale, în luna decembrie 2020, potențialii clienți și parteneri vor putea vizualiza și interacționa cu spațiile de birouri deținute de dezvoltator în București.

One United Properties alege soluții digitale pentru prezentarea ofertelor imobiliare

Parteneriatul dintre Bright Spaces și One United Properties are la bază orientarea comună spre inovație și va include tur virtual 3D prin spațiu și vizualizarea cu ajutorul realității virtuale a spațiilor existente și viitoare, amenajate interior în mai multe scenarii. Platforma va oferi acces digital rapid la spațiile de birouri de la One Tower, One Cotroceni Park, One Herăstrău Office. Astfel, începând cu luna decembrie 2020, potențialii chiriași vor avea acces la platforma digitală de prezentare și vor putea:

  • vizualiza spațiile disponibile din fiecare clădire și diferite variante de fit-out, în 2D și 3D, putând astfel să le aleagă pe cele potrivite pentru echipele și nevoile lor;
  • descoperi zonele exterioare, principalele puncte de interes și mijloacele de transport în comun din preajma clădirilor;
  • programa vizite și cere oferte personalizate din partea dezvoltatorului sau a agentului;
  • analiza specificațiile tehnice ale clădirilor și descărca diverse materiale de prezentare.

Totodată, platforma va fi personalizată ținând cont de identitatea de brand a dezvoltatorului și va oferi acestuia informații calitative și cantitative despre potențialii clienți care o accesează. 

„Compania noastră a fost întotdeauna adeptă a inovației, nu numai la nivel de dezvoltări, ci și în ceea ce privește practicile și strategiile pe care le-a abordat. Credem în digitalizare și în beneficiile pe care aceasta le aduce consumatorilor, mai ales în noul context, astfel că soluția implementată cu ajutorul Bright Spaces va oferi potențialilor clienți acces rapid la produsele noastre și eficiență în luarea deciziilor”, spune Mihai Păduroiu, CEO Office Division la One United Properties.  
„Parteneriatul cu One United Properties ne arată încă o dată deschiderea jucătorilor mari din piață către tehnologie. Modul în care interacționăm cu spațiile de birouri se schimbă, mai ales în contextul actual, iar cei care înțeleg nevoia de a merge spre soluții full digital vor fi mereu cu un pas în față. Ne onorează să avem One alături de noi și să consolidăm fundația unor procese noi, moderne, în industria clădirilor office”, adaugă Bogdan Nicoară, CEO & Fondator, Bright Spaces, menționând că, odată cu parteneriatul semnat cu One United Properties, Bright Spaces își extinde și diversifică portofoliul de clienți, continuându-și parcursul spre scalare și internaționalizare. 

Bright Spaces este un startup PropTech, dezvoltat în România, ce oferă o soluție digitală completă de prezentare și ofertare a clădirilor de birouri și a spațiilor disponibile din cadrul acestora. Cu ajutorul vizualizării în mediu 3D, disponibilitatea digitală a spațiilor și diferite module de automatizare, optimizare și digitalizare a acțiunilor specifice procesului de închiriere de spații de birouri, Bright Spaces urmărește creșterea numărului de cereri relevante și închiderea mai rapidă a înțelegerilor comerciale din acest segment.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește tot arrow_forward

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Citește tot arrow_forward