SAP lansează o soluție ce le permite brandurilor să interacționeze cu clientul

14 Oct 2020

SAP CDP creează un context bogat de informații pentru a facilita o interacțiune mai bună cu clientul, menținând în același timp integritatea și confidențialitatea datelor

SAP lansează o soluție ce le permite brandurilor să interacționeze cu clientul

SAP anunță lansarea globală a SAP Customer Data Platform (CDP), o platformă de ultimă generație pentru gestionarea datelor clientilor, care permite companiilor să redefinească experiența consumatorilor la fiecare interacțiune cu aceștia. Anunțul a fost făcut în cadrul SAP Customer Experience LIVE, eveniment online desfășurat pe 14 și 15 octombrie.

Pe măsură ce experiența clienților devine un diferențiator din ce în ce mai puternic la nivel global, tot mai multe branduri apelează la soluții CDP pentru a dezvolta experiențe unice și personalizate, destinate multiplelor obiective de marketing. Însă, deseori, această abordare limitată la marketing a împiedicat adevăratul potențial al unui sistem CDP eficient. SAP Customer Data Platform depășește granițele marketingului prin adăugarea unui context bogat în experiențele comerciale, de vânzări și customer service, utilizând strategii relevante de marketing în timp util. Astfel, datorită capacității sale de a colecta și gestiona datele clienților, SAP Customer Data Platform oferă experiențe personalizate, ceea ce permite companiilor să cunoască clientul la fiecare interacțiune și să utilizeze această resursă în mod eficient pentru a crea conexiuni relevante cu acesta, transformându-l într-un client fidel.

Conectarea, respectarea, înțelegerea și personalizarea datelor pentru obținerea succesului

SAP Customer Data Platform este special concepută pentru a aborda 4 elemente cheie ce determină creșterea reach-ului și eficienței brandului:

„Nu există doi clienți identici și niciun singur client nu este perfect previzibil. Cu SAP Customer Data Platform putem crea o imagine de ansamblu a clientului și o putem alătura unui profil unificat, pentru a anticipa mai bine dorințele și nevoile acestuia pe măsură ce le exprimă. Acest lucru sporește eficiența engagementului nostru prin gestionarea datelor în timp real, asigurându-ne în același timp că suntem în măsură să utilizăm corect datele”, a declarat Trond Anderson, Head of IT Strategy and Architecture în cadrul Elkjøp Nordic AS, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice in țările nordice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul