Oracle a achiziționat Datalogix

05 ianuarie 2015

La finalul anului 2014, Oracle anunță o achiziție extrem de interesantă, a companiei Datalogix, ce ajută agențiile să afle dacă segmentele de public pe care le vizează prin campanii publicitare ajung să achiziționeze de la rafturile magazinelor produsele pe care le promovează. 

Oracle a achiziționat Datalogix

La finalul anului 2014, Oracle anunță o achiziție extrem de interesantă, a companiei Datalogix, ce ajută agențiile să afle dacă segmentele de public pe care le vizează prin campanii publicitare ajung să achiziționeze de la rafturile magazinelor produsele pe care le promovează. 

Strategia de business este o măsură prin care Oracle încearcă să crească potențialul organizațional și să concureze cu principalii săi adversari, Salesforce și Adobe.

Oracle nu a dorit să ofere informații suplimentare despre termenii financiari ai tranzacției, dar Brian Wieser, Senior Research la Pivotal Research Group, a dezvăluit faptul că estimează o valoare a tranzacției de câteva sute de milioane de dolari.

În comunicatul de presă oficial emis de Oracle, rolul Datalogix este acela de a sprijini specialiștii în marketing să creeze strategii și tactici dezvoltate și implementate în cadrul mai multor canale de promovare, combinând date desprinse din cookie-uri, e-mail-uri, ID-uri de identificare, precum și multe altele. Practic, în acest fel, marketerii vor crea advertising extrem de bine segmentat, crescând vânzările eficiente și calitatea serviciilor prestate pentru consumatori.

Compania Oracle are în acest moment peste 650 de consumatori, din peste 82 din top 100 companii de advertising din Statele Unite ale Americii, cum ar fi PepsiCo, Kraft, Unilever sau Lenovo.

Într-un raport recent publicat de Gartner, “Magic Quadrant for Digital Marketing Hubs,” Oracle este descries ca un lider în ceea ce privește strategia de achiziție a unor business-uri complementare, cum ar fi Eloqua, BlueKai sau Compedium.

Mai multe informații, aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software pentru consultații medicale – în topul preferințelor spitalelor și clinicilor private

Sistemul medical este unul dintre principalii actori ai mediului economic, poziționându-se mereu la baza piramidei nevoilor oamenilor, fie că este vorba despre persoane fizice sau juridice. Astfel, Softlead recomandă achiziția și implementarea aplicațiilor software dedicate, ca instrumente vitale de planificare și oferire a consultațiilor medicale la distanță....

Citește tot arrow_forward