Oracle: venituri în creştere atât din licenţe noi cât şi din suport tehnic.

19 septembrie 2013

Corporaţia Oracle a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului fiscal 2014 (încheiat în 31 august 2013).

Corporaţia Oracle a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului fiscal 2014 (încheiat în 31 august 2013).

Oracle a anunţat că în primul trimestru al anului fiscal 2014 (iunie-august 2013) veniturile au crescut cu 2%, până la 8.4 miliarde USD, atât conform evaluării GAAP (Principiile Contabile General Acceptate) cât şi evaluărilor non-GAAP. Conform standardului GAAP, veniturile provenite din noi licenţe de software şi abonamente la software cloud au crescut cu 5%, până la 1.7 miliarde USD, în timp ce evaluarea non-GAAP estimează o creştere cu 4% a aceloraşi venituri. Reînnoirile de licenţe şi suportul tehnic pentru produse Oracle au adus venituri în creştere cu 7%, până la 4.4 miliarde USD, conform ambelor tipuri de evaluare contabilă.

Detaliile anunţului rezultatelor financiare sunt disponibile pe www.oracle.com în anunţul original, în limba engleză.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward