PayU își schimbă imaginea pentru a fi mai aproape de consumatori

29 iulie 2015

Focalizată pe servicii de plăți dedicate eCommerce și lider pe piața europeană, PayU anunță o nouă identitate vizuală cu ajutorul căreia compania își dorește să aducă un aer proaspăt în comunicarea atât cu magazinele online, cât și cu consumatorii individuali. 

PayU își schimbă imaginea pentru a fi mai aproape de consumatori

Focalizată pe servicii de plăți dedicate eCommerce și lider pe piața europeană, PayU anunță o nouă identitate vizuală cu ajutorul căreia compania își dorește să aducă un aer proaspăt în comunicarea atât cu magazinele online, cât și cu consumatorii individuali. 

În dezvoltarea viitoare a platformei și serviciilor de plată online dedicate atât magazinelor online, cât și cumpărătorilor, PayU avea nevoie de o imagine proaspătă, dinamică și modernă. Drept urmare, în urmă cu câteva luni, compania a inițiat un amplu proces de rebranding.

India a fost prima țară ce a trecut la noua identitate vizuală, urmată de țările din America Latină și Africa. Acum, în ultima etapă a procesului de rebranding, noua imagine este adoptată de țările din Europa Centrală și de Est. Crearea unui brand global unitar este o provocare uriașă pentru orice companie. Cu toate acestea, PayU consideră că acesta este un moment oportun pentru a-și întări poziția de lider pe multe piețe.

“Avem produse excepționale care ne ajută să fim principalul furnizor la care magazinele online apelează pentru servicii și soluții de plăți. Avem echipe performante, cu expertiză locală valoroasă și cu cele mai bune calificări pentru dezvoltarea de soluții globale bazate pe tehnologii inovatoare, la standarde înalte de securitate. Ne dorim să construim mai departe povești de succes și să oferim consumatorilor noștri soluții remarcabile. Pentru a ne atinge aceste obiective, avem nevoie de un brand modern și proaspăt care să iasă în evidență printre celelalte servicii financiare de pe piață” - spune Sylwia Bilska, Commercial Director la PayU Central Europe.

Noul logo PayU transmite energie și o deschidere mai mare față de cumpărători, subliniată prin efectul de imagine din litera U. Cum PayU este o organizație care sprijină activ alte companii în dezvoltarea activităților lor online, noul logo conține un element care exprimă mișcarea și aproprierea business-urilor. În mod simbolic, acest element face referire și la piața eCommerce, foarte atractivă pentru multe companii, dar totodată extrem de competitivă și alertă. “Noul logo PayU reflectă milioanele de tranzacții, dar și procesele în continuă schimbare pe care le implică un transfer securizat de bani online, de la cumpărători la vânzători. Logo-ul portretizează energia și ritmul alert al operațiunilor pe care le derulăm în fiecare secundă”, spune Marius Costin, CEO interimar al PayU România.

Identitate vizuală a PayU reflectă și o nouă direcție operațională a companiei, axată spre clientul tânăr pentru care tehnologia modernă face parte din viața de zi cu zi. 

Pentru mai multe informații despre serviciile PayU România, puteți consulta noul site al companiei www.payu.ro

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward