PayU România: vânzările online rămân cel mai mai sigur mediu de business

11 martie 2015

Vânzările online continuă să fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile românești, conform ultimului studiu realizat recent de PayU România asupra încercărilor de fraudare a tranzacțiilor online procesate la nivel național. 

 

PayU România: vânzările online rămân cel mai mai sigur mediu de business

Vânzările online continuă să fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile românești, conform ultimului studiu realizat recent de PayU România asupra încercărilor de fraudare a tranzacțiilor online procesate la nivel național. Potrivit PayU, în 2014 doar 0,1% din totalul comenzilor online procesate la nivel național au fost încercări de fraudare, procent care confirmă tendința ultimilor ani de scădere puternică a acestui fenomen. Valoarea totală a tentativelor detectate de echipa specializată PayU s-a ridicat anul trecut la 550.000 de euro.

Tendința a fost confirmată recent și de statisticile furnizate prin intermediul Eurobarometer care arată că doar 36% dintre români sunt îngrijorați de securitatea plăților online, iar 70% dintre intervievați sunt siguri că se pot proteja online, procent similar cu media europeană de 74%.

“Securitatea plăților online a fost unul dintre factorii importanți care au ajutat comerțul online din țara noastră să se dezvolte în ultimii ani. În continuare, ritmul de creștere a comerțului electronic este puternic, de peste 35%, din ce în ce mai multe companii înglobând acest canal de vânzări online în strategiile de dezvoltare pe termen lung”, declară Daniel Nicolescu, country manager PayU România.

“Prin cele peste 50 de categorii de filtre de securitate și prin servicii de monitorizare permanentă a tranzacțiilor, echipa anti-fraudă PayU este cel mai puternic aliat al magazinelor online românești”, susține Anamaria Pîrjol, Risk & Customer Experience Manager la PayU.

Tipologia infractorilor online nu s-a schimbat foarte mult în ultimii ani deși se constată o încercare de <rafinare> a metodelor folosite . Majoritatea celor care au încercat să fraudeze au intrat în posesia unor date de card mai ales prin achiziționarea de baze de date de pe Internet cu numere de card, majoritatea însă deja blocate. Dintre cazurile detectate de PayU, aproximativ 10% au fost carduri folosite de copii fără știrea părinților.

PayU

Din numărul total al tranzacțiilor derulate prin platforma PayU, aproximativ 0,03% au fost cazuri în care tranzacția este disputată. “Avem mulți cumpărători care deschid dosar de refuz de plată pentru că nu își mai aduc aminte ce au cumpărat și apelează la bancă sau la noi ca să clarificăm situația. Cazurile reale de fraudă sunt sub 0,01%, iar pentru soluționarea lor cooperăm permanent cu instituțiile statului”, explică Anamaria Pîrjol.

PayU

PayU România furnizează servicii financiare într-o platformă de plăți online, integrând 15 metode de plată pentru unii dintre cei mai mari retaileri din România (Altex, Arsis, Carrefour Online, Domo, elefant.ro, eMag, F64, Fashion Days, Flanco, ID Sarrieri, PC Garage sau Miniprix) dar și pentru companii de utilități, telefonie, transport și turism. Lider de piață din 2004, PayU România securizează plățile online pentru un număr de peste 3.000 de magazine partenere.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Explozia numărului de dispozitive inteligente poate aduce în casele utilizatorilor gadgeturi cu probleme severe de securitate informatică. Specialiștii de la Bitdefender au identificat recent o serie de vulnerabilități în camera de supraveghere Guardzilla, un model extrem de popular pe piață și vândut la un preț convenabil, folosit pentru monitorizarea locuinței. Caren...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward