PayU România: vânzările online rămân cel mai mai sigur mediu de business

11 martie 2015

Vânzările online continuă să fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile românești, conform ultimului studiu realizat recent de PayU România asupra încercărilor de fraudare a tranzacțiilor online procesate la nivel național. 

 

PayU România: vânzările online rămân cel mai mai sigur mediu de business

Vânzările online continuă să fie unul dintre cele mai sigure medii de business pentru companiile românești, conform ultimului studiu realizat recent de PayU România asupra încercărilor de fraudare a tranzacțiilor online procesate la nivel național. Potrivit PayU, în 2014 doar 0,1% din totalul comenzilor online procesate la nivel național au fost încercări de fraudare, procent care confirmă tendința ultimilor ani de scădere puternică a acestui fenomen. Valoarea totală a tentativelor detectate de echipa specializată PayU s-a ridicat anul trecut la 550.000 de euro.

Tendința a fost confirmată recent și de statisticile furnizate prin intermediul Eurobarometer care arată că doar 36% dintre români sunt îngrijorați de securitatea plăților online, iar 70% dintre intervievați sunt siguri că se pot proteja online, procent similar cu media europeană de 74%.

“Securitatea plăților online a fost unul dintre factorii importanți care au ajutat comerțul online din țara noastră să se dezvolte în ultimii ani. În continuare, ritmul de creștere a comerțului electronic este puternic, de peste 35%, din ce în ce mai multe companii înglobând acest canal de vânzări online în strategiile de dezvoltare pe termen lung”, declară Daniel Nicolescu, country manager PayU România.

“Prin cele peste 50 de categorii de filtre de securitate și prin servicii de monitorizare permanentă a tranzacțiilor, echipa anti-fraudă PayU este cel mai puternic aliat al magazinelor online românești”, susține Anamaria Pîrjol, Risk & Customer Experience Manager la PayU.

Tipologia infractorilor online nu s-a schimbat foarte mult în ultimii ani deși se constată o încercare de <rafinare> a metodelor folosite . Majoritatea celor care au încercat să fraudeze au intrat în posesia unor date de card mai ales prin achiziționarea de baze de date de pe Internet cu numere de card, majoritatea însă deja blocate. Dintre cazurile detectate de PayU, aproximativ 10% au fost carduri folosite de copii fără știrea părinților.

PayU

Din numărul total al tranzacțiilor derulate prin platforma PayU, aproximativ 0,03% au fost cazuri în care tranzacția este disputată. “Avem mulți cumpărători care deschid dosar de refuz de plată pentru că nu își mai aduc aminte ce au cumpărat și apelează la bancă sau la noi ca să clarificăm situația. Cazurile reale de fraudă sunt sub 0,01%, iar pentru soluționarea lor cooperăm permanent cu instituțiile statului”, explică Anamaria Pîrjol.

PayU

PayU România furnizează servicii financiare într-o platformă de plăți online, integrând 15 metode de plată pentru unii dintre cei mai mari retaileri din România (Altex, Arsis, Carrefour Online, Domo, elefant.ro, eMag, F64, Fashion Days, Flanco, ID Sarrieri, PC Garage sau Miniprix) dar și pentru companii de utilități, telefonie, transport și turism. Lider de piață din 2004, PayU România securizează plățile online pentru un număr de peste 3.000 de magazine partenere.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

Phishing-ul este una dintre cele mai populare și mai simple tehnici de inginerie socială. Este un tip de fraudă în care infractorii folosesc înșelăciunea pentru a obține datele de autentificare ale utilizatorilor - de la parole, la numere de card, detalii ale contului bancar și alte informații financiare importante. E-mail-urile și site-urile de phishing sunt făcute să pară...

Citește tot arrow_forward