Pentru cine am generat lead-uri în prima lună a anului?

09 februarie 2018

În prima lună a anului 2018, 80% dintre solicitările primite pentru aplicații software au vizat achiziții, în timp ce doar 20% au avut scop informativ, cu intenția de achiziție pe termen mediu sau lung. 

Pentru cine am generat lead-uri în prima lună a anului?

Cele mai multe solicitări de soluții software s-au îndreptat către tipuri de aplicații precum: CRM, ERP și aplicații software specializate pentru clinici, spitale sau orice alte tipuri de unități medicale. De asemenea, aplicațiile dedicate activităților de management al depozitelor, departamentelor financiare sau cu rol de organizare (Administrativ) au creionat topul soluțiile cu apetit crescut de achiziție pentru luna ianuarie a anului 2018. 

Scopul achiziției:

  • 80% - achiziție concretă
  • 20% - informare & achiziție pe termen mediu sau lung

Conturi create în platformă:

  • 10 companii software au devenit parteneri noi ai platformei Softlead
  • 18 aplicații noi au intrat în fluxurile de generare de lead-uri (categorii de aplicații: e-learning, e-commerce, educaționale, ERP, medical)

Pentru mai multe informații, răspundem cu drag propunerilor primite pe adresa [email protected].

Întrebări frecvente: aici. Cum generez lead-uri prin Softlead? - Află mai multe aici!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SAP Business One versiunea 10, ce aduce nou clientul web?

Unul dintre avantajele versiunii 10 a SAP Business One este integrarea unui nou client web. SAP şi-a propus, de ceva vreme, să ofere utilizatorilor o experienţă unitară indiferent de dispozitiv: client desktop, client web sau aplicaţie mobilă. De aceea, în versiunea 10, clientul web a fost îmbunătăţit atât ca funcţionalităţi, cât şi ca ergonomie, cuvântu...

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward