Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te așteaptă la București Business Days

03 decembrie 2014

Antreprenorii care caută solutii, parteneri de afaceri și plănuiesc să își extindă activitatea, vor găsi cele mai potrivite răspunsuri și oportunități prin participarea la cel mai amplu eveniment de afaceri din România, București Business Days, care se va desfășura în cadrul Centrului de Evenimente al Hotelului Caro.

Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te așteaptă la București Business Days

Antreprenorii care caută solutii, parteneri de afaceri și plănuiesc să își extindă activitatea, vor găsi cele mai potrivite răspunsuri și oportunități prin participarea la cel mai amplu eveniment de afaceri din România, București Business Days, care se va desfășura în cadrul Centrului de Evenimente al Hotelului Caro. Alături de cei peste 1.000 de oameni de afaceri așteptați să participe, antreprenorii care doresc să își dezvolte afacerea, inclusiv în plan internațional, vor găsi cadrul oportun pentru acest lucru, prin contextul de networking creat, prin serile de networking internaționale și workshop-urile dedicate dezvoltării companiilor la nivel global. 

 Laszlo Pacso, Fondator și Coordonator proiecte Business Days, afirmă că: „Orașele antreprenoriale, precum București, își construiesc strategia de creștere prin dezvoltarea abilității de business networking sau prin arta de a stabili relații de afaceri și interumane eficiente. Oamenii de afaceri din orașele puternic antreprenoriale au înteles că în noua paradigmă economică este foarte important spiritul asociativ și cooperarea pentru succesul pe termen lung. Au înteles puterea cuvantului ‹‹noi›› și importanța de a te lupta pentru binele comunității din care faci parte. De aceea am dezvoltat în cadrul Business Days instrumente de business networking unice pe piață, puternice atât pentru afacerile aflate la început de drum, cât și pentru antreprenorii consacrați”.

Beneficiile concrete ale acestei abordări apar după fiecare ediție Business Days. "Am participat la acțiunile de întâlniri prin matchmaking deja la 3 ediții din țară ale Business Days și am reușit să ne întâlnim cu potențiali parteneri, care ulterior au devenit clienți ai produselor noastre", afirmă reprezentantul unei companii  IT din București care activează în domeniul  dezvoltării de produse și servicii. "La Business Days am întâlnit acum 2 ani partenerul de afaceri alături de care am construit ulterior un business  prosper ", spune și managerul unei alte firme din domeniul serviciilor.
 

Cadrul complex de networking creat de București Business Days are impact direct și imediat asupra  antreprenorilor participanți. Serviciul de matchmaking și aplicația de networking Meet Me facilitează stabilirea de întâlniri de afaceri în timpul evenimentului. Acestora li se adaugă serile internaționale, sesiunile open,  întâlnirile informale de business networking care au loc pe durata desfășurării manifestarilor speciale (degustări de vinuri, prezentări de modă, lansări de produse și servicii, seri speciale pentru clienții companiilor partenere, întâlniri ale diverselor comunități de afaceri).

Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://www.businessdays.ro/Evenimente/Bucuresti-2014.  Tipurile de acces de tipul BASIC și PREMIUM sunt MULTIPASS și permit accesul la eveniment cu același badge pentru mai multe persoane, nu în același timp. Studenții și profesorii beneficiază de 50% reducere, însă pentru ei există un numar limitat de locuri.

Printre speakerii invitați ai acestei ediții se numară personalități care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Giorgio Fabbri, Marius Ghenea, Felix Patrășcanu, Elena Badea, Kemal Apaydin, Dragoș Petrescu, Dragoș Anastasiu, Iulian Stanciu, Cristina Bâtlan, Laurențiu Ispir, Marcin Wojcicki, Felix Daniliuc, Silviu Hotăran, Amalia Sterescu, Paul Renaud, Liviu Stoleru, Ruxandra Hurezeanu, Dan Berteanu, Andy Szekely, Mario Bruhlmann, Alexandru Lapușan și mulți alții.

București Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi:  Raiffeisen Leasing, EY, Fan Courier, MedLife, AON, Dedeman, UniCredit Tiriac Bank, Baker Tilly, DPD, Intel, BrandFusion, Zitec,  Cemacom, CEZ, Lenovo,  Peroni by Italy, Universul Juridic, Bursa de Valori Bucuresti, Toyota, Fundatia Dignitas, Noerr, Autonom, MPG, Dallmayr, Hieroglifs Translations, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Prometeus Advertising, Maastricht School of Management, MillwardBrown, Netlogiq, Bittnet, Hostway, SoftExpert Mobility, AC Knowledge, Toastmasters Romania, I’m Possible Media, Buticul de Inspirație by Dana Tudor.

Parteneri media:  Wall-Street.ro, Romania Libera, Manager Express, Europa FM, 9am, Avocatnet.ro, Business24, Ziare.com, Transilvania Business, Cariere, Business Woman, AiSucces.ro, TimesNewRoman.ro, startups.ro, Amaltea, FoodNews, Jurnalul de Afaceri, Retail-FMCG.ro, BusinessLive.ro, Portal HR, Feed Forward, Zelist Monitor, Radio Romania 3Net, Portal Management, Gpec, Colors In Projects, Femei in Afaceri, ANIS, BestJobs, Today Software Magazine, Akcees, BizzClub, Market Watch, Romanian Startups, ComunicatedePresa.ro, Coaching4You.

București Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, având ca și co-organizator MMC. ADeSCO este o organizație non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish, unul dintre cei mai mari producatori de produse din peste din tara, proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul solutiei pentru gestiunea depozitelor de la Senior Software. Evolutia continua a companiei sustinuta de pachetul unic de sisteme software ales in ultimii 8 ani au dus la vanzari de peste 20 de tone pe zi....

Citește tot arrow_forward