Philips, GfK, eBay: despre cum să-ți duci afacerea din online la un alt nivel

19 Sep 2017

Adam Palczewski, Global Sr. Manager, Ecommerce&Digital Media în cadrul Philips, compania recunoscută la nivel internațional pentru inovațiile în tehnologie, participă între 24-25 octombrie la noua ediție a evenimentului premium de comerț electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo ce reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce la Cluj-Napoca.

Philips, GfK, eBay: despre cum să-ți duci afacerea din online la un alt nivel

Adam a petrecut mai mult de 15 ani în funcții de conducere în comerțul electronic, marketing digital și mass-media internațională. În cadrul Philips conduce departamentul de eCommerce , având clienți precum Amazon, Facebook, Google, Linkedin cărora le coordonează strategiile și parteneriatele la nivel global.

Discuții punctuale oferite direct de reprezentanții eMag, Fashion Days, Elefant, Altex, Zoot, Vector Watch și mulți alții

Evenimentul TeCOMM reunește în cele 2 zile peste 350 de profesioniști și proprietari de magazine online recunoscute la nivel național și internațional. Sub tematica generală Haute Couture your eCommerce business marii jucători internaționali precum Gfk (Marco Wolters - Global Industry Lead Fashion, Home and Lifestyle), eBay (Samuel Laurinkari - Head of EU Affairs), Littledata (Edward Upton - Fondator), The Myndset Company (President - Minter Dial), Exponea (Jakub Minks - Regional Director Central & Eastern Europe) sau General Netcomm Suisse (Carlo Terreni - Director) vor puncta soluțiile necesare dezvoltării industriei eCommerce.

Reprezentanți ai marilor retaileri online din România precum eBay, eMag, Elefant.ro, Altex, Fashion Days sau Zoot.ro vin să dezbată subiecte precum transformările digitale ce au loc în industria de fashion sau entuziasmul dezvoltării industriale pe diferite canale, adaptate la piața națională.

eMAG Marketplace, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața comerțului online din România susține proprietarii magazinelor online aflați la început de drum în cadrul secțiunii Start-up Area. Platforma a înregistrat o creștere spectaculoasă a numărului de magazine partenere, anul acesta eMag Marketplace fiind estimat să depășească 10.000 de selleri în întreaga regiune. În cadrul TeCOMM, Florin Filote (Director, eMag Marketplace) și George Iordache (Sales Team Leader, eMag Marketplace) susțin prezentări în cadrul evenimentului.

George Iordache are experiență de peste 10 ani în domeniul antreprenoriatului și al vânzărilor, iar Florin vine cu o experiență acumulată în cele mai mari companii de pe piața națională. Alături de reprezentații eMag Marketplace, Oana Marin (Sales Manager, Conversion Marketing), Antonio Eram (CEO&Fondator, NETOPIA mobilPay) sau Ovidiu Ababei (Director eCommerce, Altex & Media Galaxy) vor răspunde la întrebările puse de participanții TeCOMM în cadrul panelului de debate din ziua conferinței, 25 octombrie.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul