Pluriva deschide Biroul Regional din Cluj Napoca

09 martie 2015

Biroul Regional deschis de Pluriva in orasul Cluj Napoca le va permite firmelor din zona sa beneficieze de sistemele Pluriva ERP si Pluriva HCM furnizate de catre un partener local.

Pluriva deschide Biroul Regional din Cluj Napoca

Biroul Regional deschis de Pluriva in orasul Cluj Napoca le va permite firmelor din zona sa beneficieze de sistemele Pluriva ERP si Pluriva HCM furnizate de catre un partener local. Decizia de a deschide biroul din judetul Cluj a fost luata pentru a raspunde cu promptitudine solicitarilor primite in numar tot mai mare de la managerii firmelor din Transilvania, care isi doresc sa beneficieze de avantajele unui sistem ERP online, ce functioneaza pe dispozitivele mobile – sistem livrat de o companie locala.

Deschis in martie 2015

Biroul Regional din Cluj a fost deschis in luna martie 2015 si va fi condus de Daniel Burcut, unul dintre cei mai experimentati consultanti Pluriva ERP, ce a coordonat proiecte de implementare ERP la peste 30 de clienti din diferite domenii de activitate. Daniel detine trei certificari de Business Intelligence. El a absolvit Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica a Academiei de Studii Economice Bucuresti si detine un Master in Baze de Date pentru Suportul Afacerii in cadrul aceleiasi facultati, obtinut in anul 2009. Daniel face parte din echipa Pluriva din anul 2006. Proiectele de Business Intelligence coordonate de Daniel pentru companiile de distributie, productie si servicii profesionale ii permit sa inteleaga rapid nevoile de business ale Managerilor Generali, Directorilor de Vanzari, Directorilor Economici, Directorilor Financiari si ale IT Managerilor si il ajuta sa construiasca rapoarte si situatii foarte utile in activitatea acestor manageri.

Solicitari de sisteme ERP in Transilvania

„Mediul de afaceri din Transilvania este unul efervescent, plin de dinamism. Acolo unde exista afaceri care cresc de la un an la altul, exista si solicitari de solutii software de tip ERP, care sa asigure mentinerea controlului afacerii si cresterea productivitatii. Biroul regional de la Cluj Napoca va fi aproape de toti managerii care au nevoie de astfel de instrumente performante si de rapoarte de business pe care sa se bazeze in luarea deciziilor.”Daniel Burcut, Regional Partner Pluriva

Pentru clientii Pluriva din Transilvania, serviciile de implementare software, suport si consultanta vor fi furnizate de biroul de la Cluj Napoca.

Pluriva ERP este o solutie dedicata companiilor romanesti de distributie, retail si servicii profesionale, utilizata pentru a controla, organiza si optimiza urmatoarele procese de business: aprovizionare, depozitare, ofertare, vanzare, livrare, incasare, gestionare parc auto, strategii comerciale si management de proiect. Pluriva ERP include si modulele de Management Financiar – Contabil, Management al Bugetelor, Management al Relatiilor cu Clientii (CRM), precum si o solutie de Business Intelligence (BI).

Pluriva

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, dezvoltare software si servicii informatice de business. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward