Povestea Softlead. Capitolul III: Anul 2016

02 ianuarie 2017

Povestea Softlead  - prima platforrmă integrată de tip marketplace din România, care funcționează ca un generator de lead-uri, oferind acces la o suită de aplicații potrivite tuturor industriilor de activitate, a început la finalul anului 2013. Fiecare an a reprezentat un nou capitol, o continuare și extindere a activităților (portofoliu de produse și servicii) precedente și noi provocări pentru creșterea interacțiunilor ulterioare.

Povestea Softlead. Capitolul III: Anul 2016

Povestea Softlead  - prima platforrmă integrată de tip marketplace din România, care funcționează ca un generator de lead-uri, oferind acces la o suită de aplicații potrivite tuturor industriilor de activitate, a început la finalul anului 2013. Fiecare an a reprezentat un nou capitol, o continuare și extindere a activităților (portofoliu de produse și servicii) precedente și noi provocări pentru creșterea interacțiunilor ulterioare.

Capitolul aferent anului 2016 a început cu introducerea unor noi servicii, ca urmare a solicitărilor din piață. Prin urmare, deoarece  Softlead are ca scop crearea unor conexiuni stabile, bazate pe nevoi reale, echipa oferă suport în tot procesul de achiziție a unei aplicații, prin analiză de business în scopul definirii obiectivelor și cerințelor în decizia de cumpărare și consultanță în timpul și după implementarea unei soluții. De asemenea, debutul anului 2016 a însemnat introducerea modalității PayPerLead, ce presupune stabilirea unui cost pentru tipurile de aplicații software solicitate, distinct în funcție de anumiți parametri definitorii.

Misiunea Softlead este de a genera genera oportunități, localizate la intersecția dintre cerințe valide și soluțiile software potrivite. De la acest serviciu a plecat și studiul pe care compania l-a întreprins în luna noiembrie privind generarea de lead-uri  și profilul companiilor care achiziționează aplicații software prin intermediul Softlead. Rezultatele au fost următoarele:

  • Publicul end user-ilor din cadrul platformei este alcătuit, în special, din companii medii și mari (47%), în timp ce companiile foarte mari dețin aproximativ 15% din volumul cerințelor valide;
  • Top 7 categorii de aplicații achiziționate din portofoliul Softlead sunt: soluțiile specifice industriilor (29.17%), aplicații software de resurse umane (14.81%), Enterprise Resource Planning (ERP – 8.33%), aplicații software cu rol de gestiune (7.41%), soluții de management al documentelor (7.41%), monitorizarea flotelor auto (4.14%), Customer Relationship Management (CRM – 3.7%)
  • Top 7 zone din care vin cele mai multe lead-uri sunt: medical (17.24%), administrația publică (7.59%), industria organizării de evenimente (6.9%), retail (5.52%), agricultură (5.52%), construcții (5.52%) sau transporturi (4.83%)”
  • Motivele pentru care companiile aleg să trimită lead-uri către Softlead sunt: 11% -credibilitate, 19% - serviciile conexe (analiză de business și consultanță), 20% - opțiuni multiple (din perspectiva aplicațiilor și companiilor listate), 21% - rapiditatea răspunsului și 29% -indexarea în motoarele de căutare (rezultată în urma furnizării unui conținut continuu și de calitate).

Trăgând linie, din perspectiva serviciilor Softlead, filele anului 2016 au fost completate cu următoarele cifre:

  • Dublarea numărului mediu de lead-uri valide generate pentru anul 2016, compartiv cu anul anterior
  • Creșterea cu 7% a companiilor listate, în prezent, în cadrul platformei existând peste 300 de companii;
  • Creșterea cu aproximativ 15% a numărului de aplicații, în prezent portofoliul conținând peste 550 de soluții software recunoscute și utilizate la nivel local și internațional.

În luna septembrie, serviciile software au migrat din cloud, direct pe mare, prin intermediul evenimentului Regatta IT. Realizat în colaborare cu SetSail NauticSchool, proiectul s-a axat pe o competiție de sailing între echipe formate din programatori, specialiști în marketing și HR și manageri ai companiilor de IT. Spiritul de echipă, networking-ul într-un context semi-formal, rapiditatea și eficiența au fost doar câteva dintre competențele pe care cei 100 de participanți și le-au (re)activat pe parcursul celor două zile de competiție, iar rezultatele și feedback-ul primit post-eveniment nu au pus sub semnul întrebării crearea celei de-a doua ediții.

În 2017, ne pregătim de lansarea unei noi platforme, cu un concept diferit, module și funcționalități adaptate cerințelor utilizatorilor. Cel puțin la fel de prietenoasă, platforma va avea și  funcționalități noi, printre care se enumeră formulare de lead mai complexe, o zonă de review-uri, o zonă interactivă actualizată în mod constant cu cifre, trenduri și informații despre Softlead și din industrie, precum și acces la toate lead-urile generate prin intermediul Softlead. Mai multe detalii, foarte, foarte curând!

Și, ca un insight pentru anul următor, în 2017 Softlead se pregătește să lanseze primul produs software propriu, respectiv un tool de analiză a companiei, care să permită potențialilor achizitori identificarea aplicațiilor potrivite tipului propriu de business, axate pe nevoi reale.

---------------------------------

2016 a fost un an plin, dar nu la fel de plin pentru tot ceea ce ne dorim să realizăm în anul 2017. Stay tuned!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward