Radu Apostolescu anunță plecarea de la eMag

10 iunie 2014

Radu Apostolescu a anunțat retragerea din acționariatul eMag după 13 ani din momentul lansării companiei pe piața din România si a decis să ia o pauza de câteva luni, urmând ca apoi să aleagă varianta antreprenoriatului.

Radu Apostolescu anunță plecarea de la eMag

Printr-o postare scrisă pe blogul personal chiar astăzi, Radu Apostolescu anunță că adresa de e-mail [email protected] devine cea oficială, înlocuind-o pe cea la care răspundea de 13 ani, @emag.ro. Un pas pe care a simțit că este nevoie să îl facă acum, într-o perioadă în care eMag se îndreaptă cu pași repezi spre a deveni o multinațională, dar și un pas către noi începuturi, asemenea celor de “apartament”.

“Misiunea mea la eMAG s-a incheiat. Fara a planifica in vreun fel momentul asta, decizia a venit natural in urma a catorva saptamani de analize personale. Probabil ca putini inteleg dar e fascinant cum vocea aia interioara iti spune la un moment dat ca ti-ai atins maximul intr-un rol si e timpul sa-l schimbi.

Mi-am ascultat mereu instinctele. Azi am pornit mai departe”, Radu Apostolescu pe blogul personal.

Mai mult decât atât, Radu Apostolescu este pregătit să le ofere din experiența sa  tuturor celor care se află la început de drum în mediul business local, răspunzând solicitărilor pe aceeași adresă de e-mail postată ca titlu pe blogul său.

Conform unui comunicat publicat de Curierul Național, retailerul online eMag anunţă modificarea de acţionariat prin decizia lui Radu Apostolescu de a-şi vinde participaţia de 8,4%. Acţiunile deţinute de acesta vor fi preluate în perioada următoare de către Iulian Stanciu şi de grupul Naspers, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Despre eMag

eMag a preluat locul doi în piață, sprijinită fără îndoială și de punctele fizice de vânzare din țară – compania a generat venituri de 187 de milioane de euro anul trecut, 200 de milioane dacă punem în calcul și vânzările prin Marketplace. Flanco, magazin cu acționariat comun cu eMag, a generat in 2013 venituri de 140 de milioane de euro, conform companiei.

eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe eMAG.ro, iar clienții eMAG pot comanda simultan o gamă mult mai largă de produse, de la oricare dintre acești parteneri, totul dintr-un singur cont de client. Toți partenerii acceptați în eMAG Marketplace sunt atent evaluați și monitorizați pentru a respecta standardele de calitate cu care clienții eMAG sunt obișnuiți.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

România, cea mai afectată țară din lume de amenințarea informatică a momentului

Scranos sustrage toate parolele și informațiile bancare ale victimelor și le compromite activitatea pe rețelele de socializare

Citește tot arrow_forward

Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

Predicții, trenduri și idei de transformare digitală pentru următorii 2 ani

Citește tot arrow_forward

Beneficiile tehnologiei Business Intelligence pentru companii

Business Intelligence (BI) este o platformă smart de grafice interactive, instrumente de analiză a datelor și rapoarte intuitive concepute pentru colectarea informațiilor, analiza activității și gestionarea datelor aferente operațiunilor de afaceri în timp real.

Citește tot arrow_forward